Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Utryg og uvidende.

Redigeret 13 marts, 2013, 07:15 i Samliv
Jeg er begyndt at se en fyr, vi har været sammen nogle gange. Vi har kun kendt hinanden i nogle måneder, så det hele er meget nyt. Efter de første par gange, vi havde været i seng sammen, undrede jeg mig over, hvorfor jeg var så øm i underlivet (en forfærdenlig smerte, jeg aldrig har prøvet), der gjorde at vi ikke kunne have sex mere end 2 gange på en weekend. Jeg har så fundet ud af at rundt omkring hans penis hoved, er han rigtig hård og det kunne føles lidt som om at det er nogle meget små bitte knopper (man kan ikke rigtig se det).

Jeg tør ikke spørge ham om hvad det er. Så jeg håber nogle kan fortælle mig hvad det er, eller ved hvad jeg eller han kan gøre, så vi måske kunne få et normalt sexliv.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg vil foreslå at både du og I søger noget relevant seksualinformation - prøv en gang at google "seksualinformation".

    Noget tyder på, at han ikke får dig stimuleret godt nok inden han trænger ind, og så bliver man øm.

    Han skal jo være hård, men det er svært her på debatforum at vurdere, om der er noget galt ved netop hans hårdhed.

    I foretager jer det mest intime, man overhovedet kan foretage sig, men alligevel tør du ikke tale med ham om det? Selvfølgelig skal I tale sammen om det - han har vel også interesse i, at det er dejligt for dig?

    Prøv nu først at søge noget information - unge af i dag er desværre håbløst dårligt informerede, så selv om der er sex overalt i vores omgivelser, så er det faktisk de færreste, der er særligt godt informerede.

    Hvis I får mistanke om, at noget ikke er som det skal være, så bør han/du/I søge læge.

    Har I haft andre sexpartnere? Og hvis ja - er I så undersøgt for seksuelt overførte sygdomme? Det bør I altså gøre - for det kan da være, han har en kønssygdom, der giver dig disse gener.
Log in eller Registrér for at kommentere.