Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Meget stram forhud ved rejsning! :(

Redigeret 9 marts, 2013, 04:39 i Mandlige sexproblemer
Hej. Jeg er en snart 16 årige dreng der render rundt og døjer med 2 små ting. Min forhud er meget stram når jeg får rejsning på. Altså jeg kan sagtens hive det tilbage når jeg har stiv på, men det gør lidt nas. Jeg kan godt hive det tilbage når den er slap og kan sagtens vaske mig dernede. Det andet problem er at jeg har et MEGET følsomt pikhovedet. Jeg kan slet ikke røre det, hverken i stiv eller slap tilstand. Dette plager mig også, fordi jeg er klar til sex men er bange for at det ville gøre ondt på mig og have sex, fordi det er så følsomt. Jeg laver et par øvelser om dagen og det har jeg gjort i snart 2 uger: Jeg hiver forhuden helt tilbage inden jeg får stiv på, for har hørt det løsner huden. Så når jeg har gjort det, hiver jeg den tilbage så hovedet ligger ''nøgent'' nede i underbukserne. Dette kan jeg ikke tage i 2 minutter så jeg hiver hurtig forhuden frem igen. Det er så meningen at der skulle opstå hård hud så det ikke var så følsomt.

Er der nogen der har en erfaring eller skal jeg lige smutte til lægen?
Et spørgsmål: Hvis jeg får et snit, kan jeg så stadig godt beskytte mit hovede der nede? Eller ryger al huden så det er helt blottet?
Please skynd jer og svar, for ville gerne kunne gøre noget ved det. Tak på forhånd! :-)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg foreslår, at du læser - bare et udvalg - af de rigtigt mange debatter her på siden om nøjagtigt samme emne.

    Og - smut så til læge og få vurderet lige præcis dit tilfælde.
  • Indstillinger
    Det er helt normalt, at glans er meget følsom hos unge mænd. Det fortager sig lidt med alderen pga "slitage" ved onani/samleje.

    Du er inde på noget af det rigtige ved at gå med tilbagetrukket forhud, men 2 minutter er absolut ikke nok, hvis du vil hærde din glans. Næh her taler vi om timer, fx hele natten eller endnu bedre: permanent.

    Da jeg var i din alder, lod jeg forhuden være lidt tilbagetrukket og øgede med tiden "tilbagetrækningen", så min glans med tiden var helt blottet.

    Et snit er ikke bare et snit. Der er noget, som hedder "Dorsal slit", hvor forhuden bevares. Og så er der delvis eller hel omskæring, hvor noget af forhuden fjernes ved delvis og hele forhuden ved hel. Jeg er nu helt omskåret.
Log in eller Registrér for at kommentere.