Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Det er noget helt galt!!!

Redigeret 9 marts, 2013, 11:10 i Mandlige sexproblemer
Hej, Jeg hedder "Jacob" (ønsker at være anonym). Jeg er 15, jeg har et kæmpe problem med min penis! Jeg har læst mange debatter om for lille forhud men det er ikke fordi min er for lille, DEN ER GROET FAST PÅ MIN GLANS! Hele foreste del og så er der en "Streg" af hud på venstre som også sidder fast, jeg kan sagtens komme, uden smerte, men det ser ret forkert ud. Jeg tør ikke gå til lægen, kan heller ikke fordi jeg tør ikke sige det til mine forælder. Har prøvet med salver. HJÆLP!!!

Mvh. "Jacob"

Kommentarer

  • Indstillinger
    Forhuden er næppe groet fast til din glans, men derimod klistret fast.

    Prøv at føre en vatpind ind under forhuden og kør den forsigtigt rundt indtil forhuden har sluppet sit tag. Du skal naturligvis sørge for godt med smørelse undervejs. Det kunne fx være flydende intimsæbe.

    Da jeg var i din alder havde jeg også et lille stykke forhud, som sad fast, men det fik jeg løsnet ved daglig tilbagetrækning af forhuden.
  • Indstillinger
    søde ven --vil du rende rundt og have det sådan hele livet ---lægerne er til for vores skyld

    og vi er til for lægernes skyld ---
    så vis alle patienter ikke vil gå til lægen ---

    kan de jo ikke få smør på brødet ---og forsørgr deres familie ----

    det er gratis at gå til lægen ---så kom nu afsted ---du behøver ikke at have moder med ---

    det klarer du selv --som en mand --lad os høre fra dig igen ---
Log in eller Registrér for at kommentere.