Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ondt i maven siden d.4.03.13

Redigeret 8 marts, 2013, 05:36 i Åben debat for kvinder
Hejsa jeg er en pige fra 93 der nu har haft ondt i maven siden i Mandags

Det startede med at jeg var nede og ride og pluselig begyndte maven at gøre ondt som om jeg havde luft i maven og ja jeg havde da også luft i maven men så kom der bare en meget stor smerte i ca. et minut hvor jeg kunne have hoppet af hesten og skreget pga. smerte
Da jeg så skulle spise hjælp det heller ikke og der var heller ikke tegn på forstoppelse da afføringen så normal ud og der ikke var problemer med at komme af med det

Men nu har det stået på i 3 dage og jeg er ret bange for at jeg skal komme tilbage i nogle mave problemer jeg har haft før for ca. 2-3år siden hvor jeg har været indlagt næsten 3 gange på et år pga. maven

1. Gang var sprængt blindtarm
2. Gang var bylder/betændelse efter blindtarmen pga. de ikke havde renset ordenligt ud
Og 3. Gang var underlivs betændelse på vej op ad + en ny betændelises tilstand i maven omkring tarmene hvor jeg blev opereret 2 gange 1 gang for underlivsbetændelsen og 2.gang betændelses og den operation tog så lige 4 timer

Så nu er jeg bange for at det kan være noget nyt der er på vej da jeg heller ikke rigtigt kan mærke hvis jeg får underlivsbetændelse så hvad skal jeg gøre?

Det føles som om at jeg har meget luft i maven og jeg prutter også ret meget men ligemeget hvor meget jeg prutter bliver det ikke bedere og jeg har heller ikke op pustet mave/hård og hul mave den er helt almindelig blød

Jeg håber virkelig at der er nogen der måske kan hjælpe mig med at finde ud af hvad det er for jeg bryder mig ikke om min egen læge

Please Hjælp!

Lykke93

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er altså kun lægen, som kan hjælpe dig med at finde ud af noget.
    Spørg ham, om du kan have en Aneurisme på hovedpulsåren. En sådan giver vanvittige smerter.
Log in eller Registrér for at kommentere.