Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Skal jeg have skåret min penis-streng?

Redigeret 7 marts, 2013, 05:43 i Mandlige sexproblemer
Jeg er 22 år og har tidligere haft et fast forhold i ca. 3 år. (sluttede for et halvt års tid siden) jeg havde en del problemer med tidlig udløsning mens vi var sammen og har det stadig.

Jeg har aldrig set min penis som anderledes men det seneste års tid har det måske slået mig at min penis-streng spænder en del når jeg har erektion. Det er som om min penis streng er den som stopper min forhud i at komme HELT tilbage. Jeg kan godt få min forhud langt nok tilbage til at man kan se hele min glans men det strammer ved den (forhuden lægger sig som en "kappe" rundt langs glansen). I slap tilstand krummer min penis nedad når jeg hiver min forhud helt tilbage (fordi strengen trækker den ned).
Jeg tænker om det kan være dét som giver mig problemer med min udløsning? måske jeg skal have skåret den? jeg føler hvert fald det er et forsøg værd..

jeg har aldrig følt den har været tæt på at springe eller lign. under sex. Jeg oplever eller ingen smerter.

Jeg har en lidt "lang" forhud - den er set længere men min glans er i hvert fald altid pakket ind. Jeg overvejer også om det vil hjælpe at blive omskåret? Så vil min glans blive blottet og måske blive mere "hård" og mindre følsom?

da jeg var i fast forhold prøvede vi forskellige ting for det skulle blive bedre, f.eks. var det værre når jeg var øverst.

Burde jeg gå til lægen og aftale noget i forhold til et indgreb?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvad der lige præcis i dit tilfælde skal ske, er overordentligt vanskeligt at vurdere på et debatforum.

    Naturligvis bør du gå til læge og få vurderet, hvad det vil være godt for netop din situation.
Log in eller Registrér for at kommentere.