Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Pikstreng..

Redigeret 8 marts, 2013, 06:49 i Åben debat for mænd
Hej allesammen.

Jeg er en fyr på 17 somre, der har går med et spørgsmål i tankerne..
Jeg er netop hjemvendt fra ferie med mine drengevenner, og det var dér at spørgsmålet steg mig til hovedet. De udvekslede en aften anekdoter om, hvordan deres pikstrenge var sprunget. Ikke alle sagde noget, så jeg formodede det ikke var sket for alle. Men det lød på dem som om at pikstrengen SKAL springe.

Min pikstreng er ikke sprunget, men jeg har ikke noget problem med den under samleje eller onani.

Men skal en pikstreng springe? Altså, den SKAL sprænges, ellers skal man søge læge, eller hvordan? Jeg er lidt i tvivl.

Håber der vil komme en svar.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Selvfølgelig skal strengen ikke sprænge. Den har normalt den korrekte længde.
  • Indstillinger
    Selvfølgelig skal sådan en ikke sprænge - og så vidt jeg har forstået, så er det yderst smertefuldt for de få, hvor det rent faktisk er sket. Det kræver også lægebehandling

    Så - mon ikke drengene har siddet og pralet lidt vel meget og gjort sig kloge på noget, de ikke aner noget som helst om?

    For mig at se, så lyder det lidt, som om der er blevet rodet godt og grundigt rundt i nogle begreber - og man har forsøgt at lyde vældigt erfarne.

    Jeg kan godt se, at man sikkert har følt sig som en "farlig" karl, hvis man kan berette om en seksuel aktivitet, der har været så vild, at der er kommet sådanne skader.

    Jeg gætter på, at fantasien lige har fået taget overhånd her.

    Prøv en gang at søge lidt i debatterne her på siden. Jeg mener faktisk at have læst om en eller to, hvor det ER sket. Så kan du i det mindste blive ordentligt informeret om hvordan og hvorledes, og så kan du - måske for dig selv - sidde og ryste på hovedet næste gang, sådanne fantasier bliver udvekslet eller du kan helt konkret, med grundig baggrundsviden - spørge ind til det, og på den måde måske stoppe alle disse pralerier.

    Rigtigt mange unge går jo netop rundt og føler, de er helt forkerte, fordi de tror, at "alle andre" har et noget så fantastisk sexliv, men faktum er, at det er de færreste helt unge, der altså HAR nogen videre erfaring, men hvis man pynter på det, så lyder det jo altid af en hel masse.

    Og det man får ud af det, er at om ikke alle, så de fleste - tror, at de selv er den eneste, der ikke oplever alle disse "spændende" ting.
Log in eller Registrér for at kommentere.