Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Voldsomme mavesmerter

Redigeret 5 marts, 2013, 09:34 i Åben debat om smerter
Jeg, jeg har gemmen i 3 uger nu døjet med store mavesmarter. Det startede i venstre side, og bagefter højreside, og gik så op under ribbenene, og så op i brystet, så tilbage til venstre side, og nu er der voldsommere smartere end nogensinde i venstre side. Jeg kan næsten ikke stå op om morgen af alt for store smerter , jeg laver ikke andet end at ligge ned. Jeg har været indlagt i et par timer, for undersøgelser, men de fandt intet, jeg blev undersøgt for blindtarmsbetændelse, nyesten og andre betændelse tilstande. Jeg fik lavet urinprøve og blodprøve, men alt vidste sig at være fint, Da jeg kom hjem , begyndte jeg at få voldsomme mavesmerter, og fik et anfald, hvor jeg hyperventilerede. Og var meget tæt på at besvime, efter det, har jeg bare haft voldsomme smerter, og lægerne siger bare at det nok skal gå over af sig selv, dog er jeg videre sendt til en børnelæge, men det er om godt to uger, og det bliver værere og værere hver dag, og det er begyndt at gå ondt, at ligge ned, trække vejret, jeg kan intet spise. Mine forældre siger, jamen bare slap af, men kan jeg ikke begrund af smerter. Og som sagt, jeg kan næsten ikke gå begrund af smerter, jeg bliver træt, og få ondt i ryggen. Jeg har ingen feber, da min temperatur ligger på godt 35 grader. Nogen der har en ide om hvad det kan være?
Log in eller Registrér for at kommentere.