Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Knude 5-6 cm oppe i skeden

Redigeret 27 maj, 2013, 02:07 i Åben debat for kvinder
Hej :-)

Jeg har i den seneste mrd haft en knude op i min skede, den er ca 5-6 cm oppe jeg kan mærke den med min pegefinger, den er sådan lidt hård i den og sidder på venstre side i skeden altså på "sidevæggen"
Den er ca på str med en cherrytomat og kan godt få mim finger længere op end den sidder.

Er meget skeptisk og tænker meget på om det er en kræftknude
Men har så også læst andre steder det kan være livmodermunden men vil bare selv syntes den sad længere oppe og man ikke sku kunne komme forbi den som jeg kan med den her knude ?

Håber nogle kan svare på mit spørgsmål :-)

Mvh mig :-)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du skriver ikke din alder, men jeg gætter på at 17 i dit brugernavn er din alder.

    Det er svært at vurdere noget sådant på et debatforum, men man skal aldrig gå og være nervøs og bange, uden at få undersøgt om der er grund til det.

    Jeg synes, du skal tale med din mor om det - og så vil jeg foreslå en tur til lægen. Hellere komme der en gang for meget end en gang for lidt. Jeg gætter på, at hvis du er så ung, som jeg tror, så er der ikke noget galt, men det er et gæt, du ikke kan bruge til noget, så få lægen til at berolige dig.
  • Indstillinger
    Har du fundet ud af noget? Jeg lider af det samme, men den har altid været der. Har aldrig fået taget mig sammen til at gå til lægen..
  • Indstillinger
    Det kan jo være en cyste. Sådan en har jeg haft i skeden og den blev fjernet.
    Jeg brød mig da ikke om det, men hellere det end være usikker på om den er godartet eller ondartet.
Log in eller Registrér for at kommentere.