Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Lytte til radio efter sengetid?

Redigeret 4 marts, 2013, 17:35 i Store børn
Hej,
min søn er lige fyldt 11 år, og jeg vil lige høre om der er nogle der kender fordele/ulemper ved at ligge og lytte til radio efter sengetid?


Og hvordan og hvorledes med at lytte til det på en mobil - der er jo noget med at man skal slukke alt elektronisk udstyr i soveværelset når man sover, er der ikke?


Pfrmt,
R

Kommentarer

  • Indstillinger
    jeg ved ikke om der er nogen generel regel omkring det
    men det er dig der er moder --og så må det være dig der sætter grænser --

    deres hoved bliver jo bombaderet hele dagen --med mobil --eipot --og hvad det hedder alt sammen ---

    havde det været mit barn --havde jeg givet ham en halv time --med hygge musik i sengen --og så er det slut ---indtil næste dag ---

    og så ville jeg lægge det spille apperat væk ---

    men alle disse moderne bidler fandtes ikke da eg havde små børn --så der var intet problem
  • Indstillinger
    Tak for svar Solo, jeg har selv en mening om sagen, men min mand er uenig, så jeg søger anden info for at høre hvad andre siger, for at kunne tage mere informerede valg :-)

    Jeg tror ikke det er en god idè at lytte efter sengetid, men min mand (som ikke rigtig har forstået hvad nærvær betyder, og som også gladeligt lader børn sidde på en skærm i mange timer ad gangen) siger noget henad "Da jeg var barn lyttede jeg til radioen _hele_ tiden før jeg skulle sove, og det har ikke skadet mig, vel"... (øh jo, skat, det er netop derfor jeg er bekymret)

    :-)

    Men hvad siger I andre?
Log in eller Registrér for at kommentere.