Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sultfornemmelse og oppustet samt svimmelhed

hej
For 3 uger siden styrtede jeg på scooter og fik næsten revet mine ac ledbånd over i hø. skulder, så første uge var jeg stort set senge liggende hele tiden og tog smertestillende 1 diclon rapid og 2 panodil samtidig ca 2 - 3 gange om dagen, uge 2 har jeg bevæget mig lidt mere, og også mere bevægelse her i uge 3, først for 3 dage siden er jeg helt stoppet med smertestillende, skal siges at jeg i uge 2 også lå med influenza:( For ca 4-5 dage siden har jeg har det ligesom jeg er sulten hele tiden, at jeg har et stort hul i maven - men intet hjælper når jeg spiser føles det bare ligesom det hele løber lige igennem, samtidig kan jeg også indimellem føle mig utilpas, svimmel og lidt kvalme samtidig føles min mave meget oppustet og kan se jeg nok har taget 2-3 kg på siden mit uheld, dog vil jeg sige uden at have spist meget ekstra. Normalt er jeg rimelig aktiv, cykler en del + cykler frem og tilbage på arbejde 10 km hver vej, samt er post på scooter så er vant til at røre mig. Har heller ik lavet stort siden onsdag aften og plejer ellers at lave regelmæssigt mindst en gang om dagen, og både tirsdag og onsdag da jeg lavede stort var det tyndt og tegn på dårlig mave.
Det føles meget ubehageligt - så håber virkelig nogen kan hjælpe med gode svar :)) på forhånd tak...

Kommentarer

  • Indstillinger
    den sultfornæmmelse du har ---kan sagtens stamme fra alle de piller du har spist ---
    det er mave slimhinderne der er lidt beskadiet ----måske apoteket kunne anbefale dig noget der er godt for din mave ---

    lidt skåne kost et stykke tid vil sikkert være godt for den mave ---
  • Indstillinger
    jeg glemte at sige ---når jeg har været syg og taget piller ---eller jeg har lyst til at spise uden for tiden --

    er et glas mælk godt --skummemælk --bruger jeg ---men du kan jo drikke det der passer dig bedst
Log in eller Registrér for at kommentere.