Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Anoreksi

Redigeret 7 april, 2013, 15:05 i Anoreksi
Jeg er en pige på 16 og jeg har et lille problem.
Jeg har tidligere haft OCD (tvangstanker) hvor det var rigtig slemt, men jeg fik det løst igennem behandling. Efter behandlingen kom det igen og jeg har haft det i 5 år, uden behandling. Jeg er også begyndt at springe måltider over, som jeg også havde et problem sidste år, men det bliver ved med at komme tilbage. Hvorfor jeg er bekrymeret, er fordi jeg nyder at mærke min mave er sulten og jeg nyder at høre rumlen, så jeg ikke tager noget på og jeg træner hver dag. Jeg ved godt at det er en uhyggelig dårlig vane, men hvad kan jeg gøre? Og jeg har ikke spist i 34 timer nu og det er ligesom min mave er gået i en slags dvale, hvad betyder det?

Kh. Louise

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du har et "lille" problem?? At du har et problem, er jeg enig med dig i, men det er bestemt ikke lille. Det er et godt tegn, at du selv er opmærksom omkring, at der er noget galt, og det er vigtigt, at du får hjælp. Det er IKKE sundt at gå så lang tid uden at spise, og jeg er bange for, at du er på vej ind i noget skidt. Du har ikke fået hjælp de sidste fem år, siger du? Så kan jeg kun opfordre dig til at få hjælp igen -før det udvikler sig.
Log in eller Registrér for at kommentere.