Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

fnat...IGEN!

fnat fnat fnat.. det kommer åbenbart igen hos mig.

Jeg havde først fnat efter tæt kontakt med min daværende kæreste. det er forfærdeligt at komme igennem.

Jeg tog kuren, og var nu i forhold med en ny pige 1 år efter.

og vupti... fnat igen.... men hvorfor? Hun er ikke i kontakt med dyr eller børn, men alligevel sker det for mig igen. Det gør mig frustreret.. mine venner og deres kærester igennem flere år har aldrig mærket til sådan noget, så det er åbenbart kun mig det går ud over, efter at have været sammen med en ny pige.

Jeg går hele tiden og tænker på; vil jeg også få fnat, hvis jeg fandt mig en ny kvinde senere? skal jeg gennemgå den ydmygelse hver gang i mine kommende forhold?

Det er lige begyndt at klø, og jeg ved det er fnat.. Kan se de "gange" omkring mine fingre, som miderne laver.

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg forventer af svar.. jeg er bare så træt af det hele.. utroligt at jeg skal igennem det hele igen...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Har samme problem.
    Første gang troede jeg behandlingen ville virke fordi lægen virkede så afslappet omkring det og sagde jeg bare skulle huske og vaske sengetøj. Men jeg vaskede aaalt som kunne vaskes. - Jeg fik det igen alligevel... Det er en halvanden uges tid siden jeg sidst tog behandlingen igen, men føler allerede det er tilbage igen. Ja, det gør en skør i hovedet at tænke på hele tiden.
  • Indstillinger
    Hvor længe går der inden symptomerne viser sig anden gang man har fnat
Log in eller Registrér for at kommentere.