Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hed sex i fast forhold, med hjælp fra en "app" :)

Redigeret 9 april, 2013, 15:15 i Åben debat om sex
Kære alle.

Jeg skriver dette fordi jeg ønsker at fortælle hele verden hvor heldig en pige jeg er - men også for forhåbentlig at kunne inspirere nogen derude.

Jeg har været sammen med min kæreste i to år nu. Vi har lige fra starten af haft den mest fantastiske sex. Faktisk anede jeg ikke at sex kunne nå de dimensioner jeg oplever i dag og det har været noget af en øjenåbner.

Vi startede med at være venner (og kolleger), men så udviklede det sig pludselig bare. I starten kunne vi mødes på jobbet før tid og han tog et bad inden arbejde startede, mens jeg var tilstede på badeværelset (skulle hjælpe ham med at smøre en ny tatovering ind i creme). Jeg var genert og han fik følelsen af, at jeg ikke ville kigge på ham. MEN JEG KIGGEDE og OH MY GOD! Sikke en krop. Hvordan kunne en fyr som ham overhovedet have interesse i en pige som jeg?! Når han ikke vidste det, smugkiggede jeg og havde skam en stor interesse i både ham og hans langt over gennemsnittet store vedhæng.
Dette skabte desværre en del usikkerhed hos ham, da han ikke kunne forstå, at jeg ikke ville have ham. Men sådan tænker kvinder altså ikke altid og jeg følte for første gang, at jeg havde muligheden for at få fat i drømmefyren og ønskede ikke at brænde mine chancer af. Med andre ord var jeg pisse nervøs for, om jeg var god nok og kunne præstere hvad han forventede/var vant til.

Da vi begyndte at være sammen seksuelt (og blev kærester), så var han rigtig god til at sætte ord på ting, hvor jeg er mere tilbageholdende. Ret hurtigt i vores forhold fik vi downloaded en App til vores Iphones, hvor man kunne prøve en masse forskellige stillinger af inden for Kama Sutra. Det var genialt. Vi fik sammen afprøvet ting vi ikke havde gjort før, vi fik grinet, afkrydset skøre stillinger og ikke mindst fik vi gjort alle de ting vi hver især havde gjort med andre før (-og som bare er øv at tænke på). På den måde kom vi "foran".

Der gik hurtigt konkurrence i at afkrydse så mange stillinger som muligt og på den måde fandt vi frem til nye teknikker, som vi stadig bruger den dag i dag. App'en førte også til at vi på en ferie formåede at blive en hel dag på hotelværelset og dyrke sex i 7 timer i træk...

Det skal også lige tilføjes, at jeg tidligere kun har prøvet at få en orgasme en enkelt gang eller to før, og nu kan jeg komme op til 20 gange i træk.
Det lyder helt absurd, men tror faktisk slet ikke at jeg har opnået "rigtige" orgasmer før jeg mødte min kæreste. Og jeg har heller aldrig oplevet at blive så ophidset før sex så jeg bliver helt våd og kan sprøjte når vi dyrker sex.
(denne metode kalder vi i øvrigt "skildpadden" og får mig stort set til at sprøjte hver eneste gang. Han tager mig bagfra, mens jeg ligger på knæ med maven helt ned på benene.. deraf navnet...)

Man kan selvfølgelig gøre mange ting for at holde gang i sit sexliv, men for mig er det vigtigste, at man tager ting i opløbet, siger hvis man er i tvivl om noget/noget går en på og så selvfølgelig huske nærværet.
Vi har før måtte sætte ord på, at nu skulle vi også huske ikke bare at have sex, men fx også huske forspil og at putte efterfølgende (- det kan skam også være frækt nok med en quicky), men man skal sgu ku' sige ting til hinanden, også selvom det ikke er det fedeste at få at vide.

Til sidst kan jeg også anbefale, at man tager bad sammen. Det er meget sjældent at min kæreste og jeg ikke bader sammen (altså da jeg først turde smide kludene!) og det skaber intimitet allerede fra morgenstunden.
Iøvrigt sover vi altid nøgne - hvilket også er en barriere som skal overskrides, når man som jeg langt fra er tilfreds med min topmave og fede lår.

Hvis man skal krydse grænser sammen og erobre verden, så er det vigtigt at kunne se humøren i diverse situationer, for sex kan skam også ende anderledes end det som udgangspunkt var tænkt.. og til det kan jeg helt klart anbefale Kama Sutra. Og det fede ved app'en er, at den gemmer dine afkrydsninger... så selv om det nu er et halvt år siden at vi har haft den i brug, så kan den stadig findes frem og bruges til inspiration...

Og nu hvor jeg sidder her og tænker over det kan jeg da fx godt krydse flere forskellige steder/situationer af.. en båd, en bil, en swimmingpool, i tordenvejr, en park, en trappeopgang, en lufthavn, et bryllup, en kopimaskine eller i et fly... you name it... kun fantasien sætter grænser :)

God dag derude..

Bedste hilsner

Line

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.