Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

slettet

Redigeret 25 februar, 2013, 12:51 i Åben debat for kvinder
Da man åbenbart ikke kan slette et indlæg, og nogen har meget ondt i måsen over min tråd har jeg valgt at slette emnet

Kommentarer

  • Indstillinger
    Tja... Nu er det godt nok snart 30 år siden, jeg fik min yngste, og jeg ved godt at graviditet i dag er meget anderledes end det var den gang - og at der er kommet en frygtelig masse nye symptomer til siden, som vi den gang ikke anede, man kunne få - forstå det hvem som kan.

    Men - jeg har dog aldrig hørt om at fordi maven hopper i siden så er det et rimeligt sikkert tegn på graviditet. Hvor har du hørt det?

    Du har to halvstore børn, så måske du rent aldersmæssigt er ved at komme overgangsalder, og så kan cyklus bestemt godt begynde at blive "festlig", dvs. yderst uregelmæssig, og det kan sagtens vare i årevis.

    Hvis du har taget en test og den er negativ - så er du nok ikke gravid, men tag en til et par uger efter du tog den sidste, og er den stadig negativ, så er du ikke gravid.

    I øvrigt hvis det handler om, at du mener at kunne mærke liv - så vil en test jo helt sikkert være positiv, for så er du jo næsten halvvejs gennem graviditeten..
  • Indstillinger
    persille1persille1
    Redigeret 25 februar, 2013, 12:15
  • Indstillinger
    Redigeret 25 februar, 2013, 12:46
    Men undskylder lige igen, og finder ud af om jeg kan slette indlægget.

    Slettet og undskylder igen hvis jeg har stødt jer.
  • Indstillinger
    persille1persille1
    Redigeret 25 februar, 2013, 12:49
    Du tager fejl, det drejer sig ikke kun om mænd. Men nu har jeg slettet min oplysning.
    Faktisk forstår jeg ikke af hvilken grund du mener det kun er en tilstand, der kan opstå hos mænd. Men at den er hyppigere hos ældre mænd, det er en anden sag.

    Det kan jo forekomme i alle aldre og hos begge køn.

    Ærlig talt er jeg skrupforvirret.
  • Indstillinger
    det med mænd stod længere nede i artiklen, der stod intet om alle aldre og køn, men måske skimtede jeg den for hurtigt, og det undskylder jeg selvfølgelig også for hvis det ikke er rigtigt. Skimtede den kun.
  • Indstillinger
    Ok, men oplysningen er rigtig nok. Nu behøver det jo slet ikke at dreje sig om det, men tilstanden kan være farlig.
Log in eller Registrér for at kommentere.