Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Plastikkirurgi.

Hej. Vi er to piger, som arbejder med et projekt, der har overemnet det gode liv. Vi har derfor valgt at have noget om udseende, altså plastikkirurgi da vi synes det kunne være spændende.

Vi vil meget gerne høre nogle forskellige holdninger, og håber meget i lige vil bruge lidt tid på at besvare nogle spørgsmål. Vi håber i vil skrive jeres egen holdninger og meninger, og gerne begrunde jeres svar.

1. Ville du nogensinde kunne finde på at få en plastikoperation?
Hvad er din mening om plastikkirurgi?

2. Hvorfor tror du folk får det lavet? Er det fordi de bliver påvirket af andre, eller fordi de bare ikke har det godt med sig selv?

3. Burde der være flere regler for det? - Vi har snakket med en speciallæge på et hospital, som fortæller at der er rigtig mange helt unge piger der kommer ind og vil har noget lavet. Synes i der fx. burde sættes en højere aldersgrænse, eller at man burde have en bedre grund, end at ens næse fx bare ser en smule stor ud?

4. Tror du at medierne påvirker eller lokker folk til plastikoperationer. Er du på nogen måde selv blevet påvirket?

5. Har du selv fået noget lavet? Eller kender du nogle der har? Hvis ja, hvad, og hvad har grunden til det været
På forhånd tak.

Mvh. Marlene og Katrine :-)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kunne muligvis godt tænke mig at komme med mit bud her - jeg skal bare lige sikre mig, at I har fået tilladelse af Netdoktor til at lægge opgaver ind her på debatforum???

    For det skal man have - og det skal fremgå af indlægget.
Log in eller Registrér for at kommentere.