Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Min kone havde sex i sneen!

Redigeret 20 februar, 2013, 10:42 i Utroskab
Jeg er ved at gå til og har brug for et par gode råd til at komme over den oplevelse jeg fik for 2 dage siden....

Min kone var til en julefrokost i december sammen med 2 andre kvindelige kolleger, mens jeg var hjemme og passede ungerne. De endte på et diskotek i vores egen by (mindre end 5 minutter fra hvor vi bor).

Kl. 4:15 vågnede jeg og så hun ikke var kommet hjem og jeg sendte en SMS om at hun skulle tage en taxa når hun skulle hjem da det var koldt og sneede rigtig meget. Efter 20 min. havde jeg ikke fået svar og ringede til hende, da jeg vidste at diskoteket lukkede kl. 4:00. Hun tog den ikke og så kunne jeg ikke sove og lå i 10 min. og vendte og drejede mig.

Vi har kendt hinanden i 21 år og været gift i 15 år og har to børn. Min kone har altid været den stille og generte pige og ikke mindst UTROLIG lækker og det har altid gjort mig stolt. Jeg har aldrig været min kone utro og det (tror) jeg heller ikke hun har, da hun slet ikke er typen, hvor jeg derimod er åben og snaksagelig og generelt fylder meget i mine omgivelser. Mange opfatter mig som en med et stort sexdrive og at jeg til tider skubber lidt for meget på overfor min kone, der har et sobert (måske lige under middel) forhold til sex. Vi er generelt lykkelige, selvom jeg ikke giver hende nok blomster o.s.v. Jeg er ikke den jaloux type, men det var min kone da jeg mødte hende som 17 årig og hun aldring før havde været i seng med en anden fyr. Vi har besøgt swingerklub på mit initiativ (pres) men kun været sammen med os selv. Når vi går i byen har hun de seneste 4-5 år drukket godt til og det har gjort hende mere fræk og givet hende mere selvtillid til at flirte helt uden grund til bekymring fra min side.

Nå.... tilbage til historien – jeg kunne ikke sove da hun ikke svarede sin telefon og jeg havde ikke telefon numre til de 2 andre piger, så jeg var ærligt talt bekymret (men ikke jaloux) da vi altid kan sms sammen når vi hver i sær er i byen.

Kl. var nu 5:00 og jeg var nu meget bekymret og viste ikke mine levende råd, jeg vidste dog hvor den ene af de to andre piger boede og besluttede mig for at køre hjem til hende for at se om hun var kommet hjem (forinden lagde jeg turen forbi diskoteket, der var lukket og helt mennesketomt), det var hun og hun gave mig telefon nummer på den 3. pige, som jeg straks ringede til, hun tog telefonen og jeg spurgte om jeg lige måtte tale med min kone, og hun svarede at hun ikke lige var der, så spurgte jeg hvor de var henne og hun svarede på diskoteket (så blev det nu en lidt anden form for nervøsitet), jeg fortalte at det lukkede for 1 time siden og at jeg gerne ville tale med min kone, men hun svarede blot at de var på vej hjem. Jeg kunne altså ikke få at vide hvad min kone lavede og hvor hun var og det var en lodret løgn omkring deres tilstedeværelse på diskoteket.
NU blev jeg meget gal og råbte at jeg skulle vide hvor de var LIGE NU og så smækkede hun på – jeg rystede, fik kvalme og var meget meget bange for at min kone lavede noget hun ville fortryde og jeg forsøgte 2-3 gange uden at telefonen blev taget.

Jeg sad i bilen mens sneen dalede ned og kl. var ca. 5:20. Jeg kørte hjem ad og på vejen ringede jeg igen og nu blev den besvaret, og jeg var nu sunket helt ned i et hul og havde ikke kræfter til at råbe, men sagde blot om hun ikke vil være sød at fortælle mig hvor de var og inden jeg fik afsluttet sætningen, sagde hun – det er mig din kone.

Jeg spurgte igen hvad sker der og hvor er I og hvorfor tager du ikke din telefon, hun sagde, Skat tag det roligt vi er på vej hjem og min telefon er bare løbet tør for strøm. Det gav lidt tryghed, men jeg insisterede på at få af vide hvor de var så jeg kunne køre dem i møde, det blev en mærkelig forklaring og det virkede som om hun ikke kendte sin egen by.

Men efter noget tid så jeg min kone og den 3. pige komme gående og jeg kørte dem i møde og og steg ud af bilen og gik direkte hen til den 3. pige og ruskede hende mens jeg råbte ”DU SKAL ALDRIG SMIDE PÅ NÅR JEG RINGER FOR AT TALE MED MIN KONE” – Nu blev de begge stiktosset og min kone skældte mig kraftigt ud, jeg gik tilbage til bilen og kørte hjem og gik i seng og 5 min. efter var de hjemme (den 3. pige skulle sove hos os) men begge ville nu tage et andet sted hen at sove, efter min opførelse, jeg bønfald min kone om at blive og sagde undskyld for min opførelse og det endte med de blev.

Næste dag var der stille men senere sammen aften fortalte jeg hvor nervøs jeg havde været, først fordi jeg troede der kunne være sket hende noget og dernæst en nervøsitet for at hun var sammen med en anden, p.g.a. af de mystiske svar i telefonen (jeg kontrolerer ellers aldrig min kone når hun er i byen). Hun forsikrede mig om at alt var ok og at hun blot havde lade den 3. pige hygge sig med en fyr som hun havde mødt på diskoteket (hun var nemlig i et ulykkeligt forhold, hvilket jeg godt vidste) – hun ville give dem en halv time sammen og dernæst var det gået sammen med nogle andre hjemad og havde lavet sneboldkamp o.s.v.

Alt dette skete i starten af december 2012 – og det havde jeg lagt bag mig da min kones forklaring var troværdig og at jeg generelt kender hende ret godt og hun er slet ikke typen på at være mig utro, men dog forsvinder hendes generthed når hun indtager alkohol.
I Lørdags syntes jeg hun havde fået for meget at drikke (vi var blot hjemme sammen med ungerne) og da vi gik i seng nævnte jeg det og spurgte om hun var ok o.s.v. Hun blev straks stille og lidt ked af det og sagde at hun ikke ville tale om det, men så gik jeg hende rigtig på klingen og hun sagde at det var SLUT, mens hun græd – jeg blev svimmel og kunne ikke trække vejret, det var min største frygt, for jeg elsker min kone, er stolt af hende, hun er lækker, hun er dejlig og jeg VIL ikke miste hende.

Jeg spurgte hvorfor det var slut og hun sagde at hun havde været mig utro (vi har hver i sær kysset uskyldigt med andre tidligere) og jeg sagde, hold nu op, lidt kysseri er Ok, men så fortalte hun at den nat i december havde hun siddet på diskoteket sammen med den 3. pige, var faldet i snak men en 10 år yngre charmerende fyr der også var gift og ikke altid syntes at ægteskabet var nemt (hvad havde han forventet?), de faldt i snak og min kone fortalte hun aldrig havde være sammen med andre end hendes mand (mig) og med fælles interesse havde hun spurgt om han havde gummi (hun var sikkert meget fuld på dette tidspunkt) han sagde at det havde han da og det begyndte med kysseri og endte uden for i snevejret i en busk op ad en hus mur, hvor hun havde sex med ham i kort tid, da det ikke gik særligt godt, den var for lille og det var koldt o.s.v.. Derefter løb det hele ud i sandet og min kone og den 3. pige forsatte sammen med nogle andre hjem ad og havde sneboldskamp, hvor jeg så senere mødte dem da jeg kom kørende i bilen.

Vi talte det igennem og alle detaljer har jeg selv ønsket at få, så jeg ikke i mit hoved ville opfinde mit eget forløb og måske bekymre mig endnu mere – Jeg sagde til hende at jeg ikke vil gøre det forbi p.g.a. af sådan en episode (syntes måske også det var lidt frækt) og at jeg vil gøre alt for at hun bliver hos mig. Hun havde holdt på denne hemmelighed i 2 måneder da hun var bange for at jeg vil gøre det forbi og da hun følte skam.

Det er nu 3 dage siden jeg fik beskeden og det går fint og jeg kan lave jokes omkring det, for at sikre min kone om at hun ikke skal bære rundt på skyldfølelse og være bekymret.

Men sandheden er at jeg hele tiden ser min kone og ham den ukendte have fræk sex, fræk sex som min kone ikke har tilbudt mig og jeg tænker derfor om hun har opdaget noget nyt, som hun nu vil udforske uden mig, altså kan det ske igen? – selvom hun er den samme, er hun blevet lidt fremmed for mig og det gør mig utryg og nærvøs.

Jeg er selv til kreativ sex og elsker forspil og sex forskellige steder, men det er min kone ikke, hun har som tidligere beskrevet, et sexdrive der er lige under gennemsnittet, hvorfor jeg ikke forstår at hun, selvom hun var så fuld kunne finde på at gøre det.
Hun siger hun savner at jeg er omkring hende når vi er ude og viser at jeg værdsætter hende, så folk kan se at jeg elsker hende, til det siger jeg at hun bør vide at jeg elsker hende (hvilket jeg også viser både hjemme og ude, mener jeg selv) og at jeg er så tryg (har været) i vores forhold at jeg kan more mig når vi er i byen uden af være jaloux – da jeg virkelig har stolet på hende.

Senere i december var vi alene i byen og (altså efter ovestående var sket, men jeg endnu ikke havde kendskab til det) der var jeg glad og talt med andre i baren også en fyr som min kone dansede meget med, men jeg var jo ikke bekymret, og talte videre med andre i baren. Pludselig så jeg hende på vej ind på herrertoilettet, da den anden fyr åbenbart var gået der ud og jeg fik fat i hende og sagde, skat hvad laver du? – hun var ret fuld og sagde ikke noget, så besluttede jeg mig for at vi skulle hjem og jeg tog vores tøj og gik og hun fulgte langsomt efter. Den anden fyr kom løbende ud og stoppede hende mens jeg stod med døre åben til en taxa jeg havde fået fat i – de talte kort sammen og jeg bad hende komme med nu (han var englænder så jeg var ikke bekymret). Hun var sur i taxen men det endte med fræk sex da vi kom hjem og jeg tænkte ikke mere på den episode for nu.

Hvad mener I? – er det en storm i et glas vand og overreagerer jeg, eller skal jeg tage det mere alvorligt. Jeg ønsker selv at sige at det er hvad der kan ske og jeg vil selvfølgelig give hende mere opmærksomhed efter dette, men naturligt er jeg også blevet svækket og måske knap så fuld af selvtillid, som jeg var før denne oplevelse. Jeg føler nu at hun har opdaget noget jeg ikke kan give hende og at jeg måske ikke er så spændene, charmerende, lækker, fræk som jeg selv har troet.

HJÆLP - denutrygge

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg læste dit indlæg og skriver, hvad jeg lige tænkte og følte.

    En mand, som selv syntes han er erfaren og en guds gave og så uskyldige mig, hm....
    En mand, som giver udtryk for "sådan lidt af hvert".


    Selv “uskyldige” kan være knapt så “uskyldige” i deres tankeverden.
    Hvordan er andre. Hvordan opleves andre.
    Du viser hende ikke, når I er ude, det er hende det drejer sig om, så er jeg bange for den uskyldige kan føle sig fristet i en ikke helt ædru tilstand.

    Hun savner opmærksomhed fra din side.
    På et tidspunkt ville også jeg have fået lyst til bare at lave en lille smule spræl, for at få lidt opmæksomhed.
    Så jeg forstår hende faktisk godt. Også selv om jeg tager helt afstand fra utroskab.

    Hun har altså andre tanker end du tror, men tør først “leve” dem, når hun har fået lidt at drikke. Uden egentlig måske at ville det.

    Hvor er romantikken. Stille “uskyldige” vil gerne have romantik.
    Du viser jo, du morer dig godt uden hende, sådan føler hun det sikkert.

    Du råber ad hendes veninde, giver dig selv en ret, du slet ikke har. Det er hendes telefon, hun lægger på når det passer hende.

    Hendes samvittighed er sikkert ikke helt god, men nu bliver hun sur/gal.

    Jeg tror faktisk du har været lidt for selvsikker. !!!

    Hun er “lidt under middel “ med sex, det kan være hendes indre drømme er anderledes end du troede.

    Jeg tror hun savner opmærksomhed fra din side. Den søger hun NU hos andre uden egentligt at have ønske om det, men fristelsen bliver for stor, når der er drukket lidt.

    Du skulle glemme det og give din kone den opmærksomhed, hun sikkert længtes efter. Så gør hun ikke den slags mere.
    Det er, hvad jeg umiddelbart tænker om den situation. Måske er det helt forkert tænkt, men det er hvad jeg selv ville føle i den situation, som du beskriver.
    Man kan godt have lyster uden at gøre alvor af dem. Det er først, hvis man føler sig overset/forsømt og har fået lidt at drikke, man tør gøre alvor af dem.
  • Indstillinger
    Du siger hun er lækker og dejlig hvorfor holder du dig ikke til hende når i er ude sammen og giv hende den opmærksomhed hun savner i stedet for at give de andre opmærksomhed. Og du bliver ikke engang jaluox når hun snakker med en fyr hvad er du for mand at dele hende med andre, det er jo klart hun bliver utro fordi hun føler sig ikke elsket eller værd at blive jaloux på. For jeg vil også føle sådan.
  • Indstillinger
    Nej jeg mener ikke, at det er en storm i et glas vand, men jeg mener, at I skal til at passe på jeres ægteskab inden det går helt galt.

    Jeg kan forstå, at I tillader, at man kysser lidt i flæng når I er ude og more jer, det betyder ikke så meget, og selvom vi lever forskelligt og har forskellige normer, så tror jeg ikke, at det er med til at bygge et tæt, trygt og kærligt forhold op.

    Vi skal have respekt for hinanden, og jeg vil ikke selv dele kys med andre end min mand, og min mand skal heller ikke rende rundt og kysse andre kvinder.

    Men I går også i Swinger Klub og du skriver at det var under pres, at du fik din kone med. Nu skal jeg ikke blande mig i, hvad andre par gør, men enten er man helt enige om det eller også dropper man tanken.

    Mange kvinder gør det for mandens skyld, men disse kvinder tænker ikke over, at de kan risikere at miste sig selv. Ja som du sikkert kan fornemme, er det ikke lige det jeg tror på i et lykkeligt parforhold.

    Jeg vil slet ikke forholde mig til din kones utroskab, for jeg mener faktisk, at du næsten selv har bedt om det.

    Du virker meget dominerende, selvfed og behandler hende som et barn, og bliver fornærmet når en veninde smækker røret på. Du skælder ud når ikke lige tingene går, som du ønsker det. Hun er en voksen kvinde, og ikke din datter.

    Når jeg læser hvad du skriver, så får jeg det indtryk jeg lige har givet udtryk for, og jeg mener ikke i er i øjenhøjde med stor respekt for hinanden.

    Jeg tror du gerne vil bestemme, hvor skabet skal stå, du vi i hvert fald gerne bestemme hvornår I skal hjem fra en fest. Dette er noget man bliver enige om og ikke noget den anden bare dikterer.

    Måske har jeg helt taget fejl af dig, vil da håbe det, for ellers ser det sort ud for din kone.

    Kærlighed er meget andet end at gå i seng sammen og dyrke sex, men det håber jeg du ved…

    Hilsen Sofie
Log in eller Registrér for at kommentere.