Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

bløder efter sex er det normalt?

Redigeret 8 april, 2013, 15:44 i Kvindelige sexproblemer
hej er begyndt at bløde fra underlivet efter sex og gør virkelig ondt at t tisse og tørre mig klar vil enlig helst bare ikke tisse da det gør så ondt. jeg bløder kraftigt så bliver nød til at gå med bind på indtil det stopper håber der er nogen der har nogen svar på hvad det kan være da det gør vanvittig ondt

hilsen Damkjaar93

Kommentarer

  • Indstillinger
    for mig ser det ud til --at du må på besøg hos din læge ---det er muligvis en blære betændelse --når det gør ond ved at tisse --men hvorfor du bløder ---
    efter sex---- det gør det første gang --men du skriver ikke noget om det ---
  • Indstillinger
    det er ikke første gang jeg har haft sex. men har aldrig hørt om at det er bløder så kraftigt ved blærebetændelse
  • Indstillinger
    jeg mener heller ikke at din blødning har noget med din blærebetændelset gøre --
    men i stedet for alle de gisninger ---syntes jeg du skal søge læge ---og få rigtig
    svar på hvad det er ---

    men jeg ved jo heller ikke om du har blære betændelse ---men det er muligt --når det svier ved vandladning ---

    men det er ikke helt normalt --med de symptoner efter sex--med mindre det har været en voldsom leg ---venligst
  • Indstillinger
    Du skriver det er ikke første gang men har du haft mange gange samleje efter første gang. For det kan godt være din jomfruhinde ikke helt er sprunget efter første gang siden du bløder kraftig. Det er ikke normalt at bløde kraftig efter sex uanset hvor voldsomt man har dyrket sex man bløder meget lidt. Få det undersøgt hos lægen hvis det ikke er som jeg skrev for oven.
  • Indstillinger
    det kan det ikke være for gjorde det første gang da jeg var 15 og er 20 nu så har prøvet nogen gange
  • Indstillinger
    Og havde du været ældre kunne det være dine slimhinder, der manglede hormoner. Derfor er det vigtigt at give oplysninger, når man beder om råd eller vejledning.
    For mig at se er der kun et at gøre, du må henvende dig til din læge. Ingen her kan vide, hvad der er galt. Det kan jo være "alt til ingenting".
  • Indstillinger
    Hej, jeg vil lige kort spørge om en ting,. Kan man risikere at bløde en dag efter man har haft samleje for første gang? Dvs, kan jomfruhinden ha sprunget , men først ha blødt dagen efter , faktisk 7-8 timer efter ?

    Tak på forhånd :)
Log in eller Registrér for at kommentere.