Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

forhudsforsnævring

Redigeret 13 februar, 2013, 19:09 i Åben debat for mænd
Hej, jeg er en dreng på 15 år.

Jeg har det problem at jeg har forhudsforsnævring. Jeg er rimelig sikker på at jeg godt kan trække forhuden tilbage i slap, for i alt den tid jeg kan huske har jeg godt kunne trække den tilbage, men tør bare ikke nu, er bange for at forhuden sætter sig fast. Forresten så kan jeg ikke huske noget tidspunkt hvor jeg har kunnet med stiv penis. Jeg har været et smut ved lægen og fik så noget creme. Kan nu, efter kun 2 dage, trække den ca. halvejs ned i stiv tilstand, men når jeg tager forhuden tilbage igen er det som om det ikke sætter sig rigtig, lidt som om noget af forhuden har klistret sig fast, kan så godt få det til at være normalt ved at tage fat i forhuden og trække i det. Men er bare i tvivl om det er normalt? Og hvis jeg allerede efter 2 dage kan trække forhuden halvt ned i stiv, tror i så at jeg ender med at kunne trække den normalt tilbage og frem igen uden nogle problemer?

Mange tak på forhånd.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det tyder på, at du er godt på vej.

    Brug fortsat salven, men træk forhuden tilbage mens pikken er slap, og lad forhuden sidde bag glans døgnet rundt. På den måde bliver forhuden maksimalt udvidet i løbet af behandlingsperioden, og samtidig bliver din glans vænnet til berøring, så den ikke er så følsom og ømskindet. Det svarer lidt til at være omskåret.
Log in eller Registrér for at kommentere.