Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hypnose mod angst?

Redigeret 14 februar, 2013, 19:51 i Angst
Hejsa

Er ny herinde og har et spørgsmål. Jeg har i flere år haft angst og depressioner. Hsr førhen også været på medicin. Men har nu klaret mig 6 år uden. Nu er Alle symptomer kommet igen... føler mig konstant syg, Hjertebanken, vrede, hovedpine og ked af det. Det går ud ovear min familie og det gør mig endnu mere ked. Jeg kan ikke overskue til psyk og vil ikke på medicin så er begyndt tænke alternative muligheder. Mit spørgsmål er så: er der nogen der har prøvet hypnose og har det hjulpet? ??? Er en ganske normal og fornuftig pige normalt... glad og udadvendt. .. så det er så frustrende når jeg ryger ind i sådan er periode.
Håber der er en der kan svare :-)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du kan købe en app med hypnose til 99 kr. Den er rigtig god til angst og du kan høre den lige så tit du vil. jeg har selv købt flere hypnoser, og de hjælper mig virkelig. det er med én der hedder Jacop Strachotta.
  • Indstillinger
    Har kigget på dem faktisk.... kunne være man skulle prøve ;-) hvor længe tager det? Og hvor meget hjælper det?
  • Indstillinger
    Jeg har købt 3 forskellige, de varer omkring 30-40 min. I staten hørte jeg dem ofte, nu er det blot engang imellem. Jeg startede med at købe 1 og så senere de 2 andre. Held og lykke.
  • Indstillinger
    Tak for det :-)
  • Indstillinger
    Hej Mussen11 :-)
    Jeg har ligesom dig angst. Jeg oplevede at være næsten rask efter hjælp fra en fantastisk psykolog. Fik så tilbagefald for omkring et år siden, men fandt desværre ud af at min psykolog ikke længere havde praksis. Efter at jeg begyndte at få det værre og værre, besluttede jeg mig for noget tid siden, at nu var det nok!

    Jeg fandt via en hjemmeside en hypnotisør med speciale inden for netop det område jeg er ramt. Hun gav mig et godt tilbud og skal nu igang med et hypnose forløb fra næste måned. Jeg har indtil videre 3 aftaler med hende der kommer til at forløbe 3 uger.
    Jeg vil med glæde vende tilbage til dig, og fortælle om mine oplevelser med hypnose, hvis du da ''kan vente så længe'' og ikke selv er kommet igang inden da :o)
    Ellers held og lykke med det!
  • Indstillinger
    Hejsa
    Jeg har faltisk lige her til aften skrevet en mail til en behandler og venter nu på hun vendr tilbage til mig. Så vi står næstrn i samme sko :-) hvordan påvirker din angst dig?
Log in eller Registrér for at kommentere.