Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Utro hustru

Redigeret 12 februar, 2013, 03:18 i Ægteskabsproblemer
Hej
Jeg har fundet ud af at min hustru, ser en gammel eks. Uden at sige det til mig. Jeg har fundet ud af det via hendes mobil hvor hun har heftig sexuelle samtaler med ham. Jeg har nu også læst at hun har været hjemme hos ham imens jeg har været på studiet, og det fremgår ikke tydeligt om der er sket noget, men han skriver at næste gang bliver det køkken bordet, sååå ved vist godt hvad der sker og hun har også skrevet at hun gerne vil ses igen. Jeg har ikke sagt noget da jeg ikke vil sige at jeg kigger i hendes mobil, men samtidig æder min ulykkelighed mig op indefra, da jeg elsker. Hende. Hvad synes i skal jeg sige det til hende eller skal jeg tage fat i fyren? Skal jeg blive skilt? Hader det hele....håber i kan give nogle indputs

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du behøver ikke at fortælle hende at du har kigget i hendes mobil. Men prøv at finde nogle ting som er tegn på utroskab og fortælle hende det. Eller du kunne også følge efter hende når hun skal møde ham og afslør hende.
  • Indstillinger
    Du bliver nok nødt til at gøre op med dig selv, hvad der er vigtigst for dig: At dine kone er utro, eller om det er et større problem, hvordan du har fundet ud af det.

    Det burde overhovedet ikke være et problem i et parforhold, at man får set i partneres mobil, og du må jo finde ud af med dig selv, hvorfor du har haft behov for at kigge i hendes? Det skyldes vel, at du i forvejen jo netop havde en mistanke om, at der var noget galt, ikke?

    Jeg synes da klart, du skal fortælle hende, at du er klar over, at hun har noget andet kørende – det er faktisk uvæsentligt, hvordan du har fundet ud af det – og så spørge hende, hvad hun har tænkt sig.

    Det store spørgsmål er, om I har børn, for har I det, så har de krav på, at I gør alt, hvad I kan for at få løst jeres konflikt, men har I ikke børn, så gør du nok dig selv den største tjeneste ved at sige stop for jeres forhold her og nu.

    Du elsker hende – men noget tyder på, at hun ikke har helt de samme følelser for dig, og det må I sammen få talt i gennem, for en kærlighed kan ikke fungere, hvis den kun går den ene vej, og du vil også gå i stykker på det.

    Selvfølgelig skal du ikke gå efter fyren, for det er ikke hans skyld, at din kone har været modtagelig for andre ”input” end dig. Der har jo været noget i jeres forhold, der ikke har fungeret, siden hun har haft det behov for at gå til en anden – og det bør I måske også få talt om.
Log in eller Registrér for at kommentere.