Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

knoer og håndled

Redigeret 11 februar, 2013, 03:27 i Håndskader og musearm
Hej jeg er 16 år og jeg kom i midten af januar til skade med min hånd, jeg slog min hånd ind i en betonmur, dagen efter tog jeg på skadestuen, jeg fik taget et røgtenbillede, men det viste ikke noget og de sagde at jeg bare havde slået og de sagde hvis det ikke var gået over inden for 10 dage, skulle jeg tagevtil lægen. 3 dage efter tog jeg til min læge fordi det var bleven være , men de sagde det sammen som skadestuenog de sagse at det snart ville gå over, men nu er der gået 3-4 uger og det gør stadi. Ondt pg jeg synes at det ser lidt mærkelig ud. Lidt efter begyndte jeg også at få ondt i mit håndled og nogle gange er det været end mine knoer, jeg har overvejet at tage til lægen igen men jeg ved ikke. Og jeg synes at det stadig gør ondt.
Hjælp mig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du skriver meget omhyggeligt, hvad du har fået besked på at gøre, men du har ikke gjort det?

    Først fik du at vide på skadestuen, at du skulle vente 10 dage, men allerede efter 3 dage er du ved egen læge, der fortæller det samme.

    Men - nu er der gået 3-4 uger, og nu ved du ikke, om du skal gå til læge?

    Hvorfor gik du ikke efter de 10 dage, når det nu var det, du havde fået besked på, hvis ikke det var blevet bedre?

    Så jo - du kan godt gå til læge igen nu.
  • Indstillinger
    Jeg tænker sommetider på, det må heller ikke være nemt at være læge, når patienten slet ikke hører efter. !!

    Lige så svært er det at være patient, når lægen heller ikke hører/tror på det, der bliver sagt. Men på en måde forstår jeg lægerne.
Log in eller Registrér for at kommentere.