Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Snorker

Hej.

De sidste 2 uger ca, har jeg snorket rigtig meget - selvom jeg jo selvfølgelig benægter det....
Men jeg har fået meget ondt i halsen også, føles lidt som et åbent sår omkring drøblen. Det gør ondt når jeg synker. Jeg er 100 % sikker på det er pga, at jeg snorker. Har prøvet det en gang tidligere.
I dag prøvede jeg at skylle næsen for jeg tænkte, at jeg nok havde noget sejt snot i næsen - men det var ingen succes. Jeg kunne tydligt mærke hvordan det løb i bihulerne og gjorde bare rigtig ondt.
Det er faktisk et stort problem, ikke nok med, at jeg har meget ondt i halsen, min kæreste er også ved rigtig godt irriteret på mig...
Synes bare det er sjovt, at det kun er i perioder, at jeg snorker. Føler mig ikke forkølet. Nogen der har nogle råd...??

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg snorker også - og det vist endda ganske gevaldigt; jeg har store problemer med total udtørring i mund og svælg.

    Jeg - eller rettere min mand - har dog stor glæde af Azonor, som kan købes på apoteket.

    Det siges at være fup og fidus - men nogle hjælper det altså på, og jeg er en af dem.

    Det er dog ret dyrt, men da et forsøg værd.

    Spørg i øvrigt på apoteket - der findes flere slags midler, der kan afprøves, inden du går i gang med den helt store undersøgelse.
Log in eller Registrér for at kommentere.