Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

det gør ondt når han skal op i mig:/

Redigeret 8 februar, 2013, 09:34 i Seksuel debut
Jeg er begyndt at blive meget bekymret, om noget, og da jeg synes det ville være lidt pinligt at tag til min læge, så ville jeg høre hvad i tror der måske er galteller hvad i synes jeg skal gøre:) Nå men, her for 2 uger siden og nu er vi jo begyndt på den 3 uge hvor det gør ondt. begyndte det at gør lidt ondt når min kæreste og jeg skulle have sex, det var sådan at når haner på vej op i mig gør det ondt og nu gør det bare mega ondt, såo det at vi faktisk ikke kan have sex, og det synes jeg jo er rigtig øv. Og vi har prøvet at holde en pause med sex i ca en uge,forat se om det var fordi vi havde gjordt det få meget. Mindet gjorde desværre stadig meget ondt. Men han kan godt give mig finge uden det gør ondt. Men nogen gange gør det ondt li når drengen skal ind i. En pige og midt på hvis man kan sige det på den måde:( Og synes det er rigig underligt. Håber i kan hjælp mig,for ved ikk hva jeg skal gøre Fra M

og jeg er 17 og vi har været kæreste i lang tid og det har aldrig gjordt ondt før:(
og undskyld hvis der er stavefejl er ordblind

Kommentarer

  • Indstillinger
    I har været sammen i lang tid og I har ikke før haft problemer? Mit forslag er at du alligevel går til læge med det her, for når det ikke var været der før, så kan der være noget fysisk, som der kan gøres noget ved.

    Og nej - det er ikke pinligt. Du er 17 år, har haft den samme kæreste længe, og det er altså fuldstændigt normalt. De fleste i din alder har altså haft seksuelt debut, så det vil ikke blive opfattet som et problem. Men - man kan også blive syg der, som man kan blive syg alle andre steder i kroppen.

    Men - sig dog til lægen, at du er lidt genert - det er også helt almindeligt, og der vil naturligvis blive taget hensyn til det.

    Det er for fjollet at gå og døje, hvis der kan gøres noget ved det, og det tror jeg faktisk godt, der kan.
Log in eller Registrér for at kommentere.