Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kritisering af penis ved uheld...

Redigeret 5 februar, 2013, 11:22 i Åben debat for mænd
Hej fyre derude.

Jeg er en pige på 20, som var sammen med min flirt på 23 den anden dag. Vi lå og puttede på sofaen, samtidig med at vi snakkede, og på en eller anden måde kom vi ind på en for sjov samtale af længden på hans lem... hans sagde at han selv godt ville argumentere for at hans penis var for lang, hvor jeg fik formuleret mig helt forkert, og kom til at sige at det var der ikke andre der ville....

Han blev tydeligvis såret, og selvom jeg prøvede at forklare ham, at jeg ikke mente det på den måde, og at jeg er fuldt tilfreds med den, så tror han stadig ikke på mig. Han ved at jeg har virkelig dårlig samvittighed over det, men det hjælper ikke til at overbevise ham :(
Jeg ved at fyre har et underligt forhold til deres lem, og at det er den ene ting, man bare ikke må kritisere, men jeg ved ikke hvordan jeg skal overbevise ham om, at jeg er fuldt tilfreds, og at der på ingen måde er noget i vejen med den.

Mit problem er også at jeg virkelig har svært ved at undskylde eller give komplimenter(jeg er også elendig til at tage imod dem)... så jeg tænkte på om der ikke er noget jeg kan gøre i stedet? Jeg skal på badeferie med ham fra torsdag til søndag, og jeg frygter virkelig at det bliver akavet nu...

Alle idéer er velkomne!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Han ved, du har dårlig samvittighed - han ved, du har prøvet at forklare ham, hvad du mente, han ved, du siger, du er godt tilfreds med den, som den er.

    Men alligevel skal han være fornærmet.

    Nu skal I på tur sammen. Hvad med om du siger til ham, at du ikke orker det pjat - du kan lide ham, som han er, men det der pjat er bare ved at være for meget?

    Spørg ham på forhånd om den der sårede forfængelighed, skal ødelæge jeres tur - for så kan I da lige så godt lade være med at tage af sted.

    Du søger svar fra fyre - og jeg spurgte derfor min mand. Han kiggede underligt på mig, og sagde sådan noget da i den grad var en storm i et glas vand, og at det er din "flirt", der er lige et nummer for nærtagende.

    Jeg ved selvfølgelig ikke præcis, hvordan ordene faldt, men når du nu HAR fortalt ham, at den er god nok, og at DU ikke ønsker den anderledes, hvad er det så, han gerne vil høre?

    Spørg ham om det, men jeg synes faktisk godt, du kan sige til ham, at det i den grad er "for meget" at han skal blive ved med at hænge sig i noget så ligegyldigt, og hvis hvert eneste ord skal vejes på en guldvægt, inden det bliver udtalt, så bliver det hele faktisk noget besværligt og anstrengende.
Log in eller Registrér for at kommentere.