Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvorfor får han ikke orgasme eller udløsning??

Redigeret 11 februar, 2013, 04:19 i Mandlige sexproblemer
Hej især jer mænd.. Please hjælp mig.. I må vide, hvad årsagen er til dette…

Jeg har fornylig mødt en rigtig dejlig mand, som jeg i længere tid har skrevet sammen med på en datingside.. Vi blev begge meget hurtigt vilde med hinanden, selvom vi ikke havde mødt hinanden endnu. Der er ret stor afstand imellem os, så da vi for nylig (for første gang) mødtes, var vi sammen i en hel weekend og det var bare helt fantastisk. Vi var ude og spise sammen, ude i naturen, så film m-m.. Plus at vi i løbet af den weekend havde virkelig meget sex, som var rigtig godt. Han fik utrolig hurtigt rejsning og vi pillede konstant ved hinanden. Vi kunne virkelig ikke holde nallerne fra hinanden, plus at vi bagefter virkelig puttede og holdte om hinanden….

Men men… Han kom ikke på noget tidspunkt. Ligegyldig hvor længe vi havde sex. Det har jeg aldrig oplevet før. Ingen orgasme og ingen udløsning.. Jeg kunne se/høre, at han var sindssyg liderlig og nød det.. han sagde flere gange, at han virkelig var vild med min krop og at jeg var dejlig… Han havde masser af præsæd, rent fysisk var der ikke noget ”galt” med ham…Men jeg kan ikke lade vær med at tænke på det.. Vi har selvfølgelig kun haft sex i 2 dage, så det er ikke noget som jeg bør fundere så meget over...

jeg tør i hvert fald ikke, at tage det op. Fordi jeg vil ikke ha at han skal føle sig presset til at komme.. hvis jeg tager det op, vil han tænke på det konstant.. Sådan skal det ikke være… Der må jo være en grund til, at han ikke kan….Forstår det nok bare ikke, fordi jeg både fik sprøjteorgasme og fik almindelig orgasme.. Hvorfor kan mænd ha svært ved at komme?... Hvis man er vild med en person burde det da være nemt.. Eller.. ej jeg ved det ikke, forstår det bare ikke...hmm.. PLEASE forklar det til mig. Jeg er ikke en mand og jeg har virkelig svært ved at gætte mig til det..

Fordi efter den weekend, virker han næsten endnu mere vild med mig… Han skriver konstant og vil ha jeg skal besøge ham... Han kommenterede også hvor god sex vi havde sammen..men jeg tænker bare… Jamen han kom ikke!.. Er det noget psykisk?.. Han nævnte det selv lidt på et tidspunkt: ”iih han kan ikke.. Jeg vil jo så gerne vise dig, at jeg rigtig godt kan li dig…”..

Håber virkelig at I kan hjælpe mig.. Hvad kan jeg gøre? Jeg kan ikke rigtig gøre mere end jeg gør... Fordi jeg vil jo gerne gi ham orgasme, det skal ikke kun være mig.. Det er lidt irriterende...Hvad mener I om det? Hvorfor kan han ikke komme sammen med mig? er der en helt naturlig grund til det?.. Jeg tænker netop alt det negative og stikmodsatte af, hvad han udtrykker overfor mig "han er ikke vild med mig, han synes jeg er grim, han synes jeg er dårlig i sengen".. Pleaseeee hjælp! Lad mig forstå hvorfor...

Bedste hilsner fra
lolli

Kommentarer

  • Indstillinger
    Der kan være mange ting men du fortæller ikke om han også får udløsning med andre. En mand skal jo komme uanset hvad. Jeg ved ikke hvordan i gør men det kunne være du ikke gør noget for at tænde ham vildt f.eks slik hans krop, rør ved ham og hans kønsdele o.s.v. Der er nogle få der har svært ved at komme ved bar at banke den ind og ud mens man ligger bar der og gør ingenting, man skal bevæge sig, stønne, vise man er vild med hans krop, der skal også være forspil. Det kan være det kun er med dig eller måske han aldrig har været i seng med en pige før, han er måske vant til at spille den af på sig selv og får udløsning på den måde...det er bar gætteri for jeg kender ham ikke. Men hvis det bliver ved synes jeg du skal tage det op og gør noget ved det.
  • Indstillinger
    Du har mødt en skøn mand, han er vild med dig - du er vild med ham.

    Dog kan jeg ikke gennemskue, om det er en ren seksuel forbindelse eller om han er et kæresteemne?

    Hvis han er en seksuel forbindelse, så nyd det dog så længe det varer - han nyder det jo også, så det kan da være ligegyldigt, om har får udløsning eller ej - han lader jo til at kunne lide det på den måde.

    Men - hvis han skal være et kæresteemne, så vil jeg på stedet råde dig til at stoppe med at gætte dig frem, for det kommer der ikke noget godt ud af.

    Du vil ikke sige det til ham, for så vil han tænke på det hele tiden? Hvor ved du det fra? Du er da nødt til at sige til ham, at han er helt vild skøn, men du kan ikke forstå, at han ikke får udløsning, spørg ham om det er et problem for ham, fortæl at du vildt gerne vil opleve hans udløsning - og om han har nogle ting, han gerne vil have, du gør for at det kommer til at ske, eller om han med vilje holder det tilbage - og hvorfor han så gør det.

    De fleste parforhold, der går i stykker, går i stykker fordi man ikke taler sammen, men gætter sig frem - og i øvrigt kommer frem til det forkerte resultat, og i løbet af kort tid, så taler man fuldstændigt forbi hinanden og aner ikke, hvad den anden tænker.

    Der findes en form for seksualitet, der hedder tantra - jeg kender den ikke så godt - har kun læst om den, men det er noget om, at man netop kan holde i timevis, og der er altså nogle -(her er det så manden) der netop synes, det er fantastisk, at de med denne form kan blive ved og ved.

    Prøv at goggle noget om tantra-sex, for det kan være det, han gør i.

    Men - tal dog for himlens skyld med ham om det her - for det betyder jo noget for dig, og hold op med at gætte, at han nok vil få det dårligt af at tale om det.

    Hvis I skal have et godt forhold, så må I fra første færd øve jer i at tale åbent sammen og ikke gætte jer frem til alle mulige ting, der måske slet ikke ER sådan.

    At han er helt vild med at møde dig igen, fortæller jo netop, at han jo virkelig nød jeres samvær, så hold da også op med at tro, at du nok ikke var "god nok", for det var du jo.
    ---
    Og - nu nærlæste jeg lige igen. Han HAR nævnt det for dig. Det kan sagtens også være noget præstationsangst, når det nu var første gang, men så løser det sig helt selv. Jeg fastholder dog stadig, at du naturligvis skal tale med ham om det.
  • Indstillinger
    Hej Nada28...

    TUSIND TAK fordi du svarer :)

    Jeg ved ikke noget omkring om han har kommet med andre kvinder, det har vi ikke talt om... Han har fortalt, at han har haft 1 kæreste før, men det er vist 2-3 år siden.. Men det er da en rimelig vigtig faktum, måske han aldrig har kommet sammen med en pige men kun for sig selv... Det har du ret i faktisk..
    Men jeg ved ikke om det er sandt eller falsk at han har haft 1 kæreste...

    Du har måske lidt ret i, at der skal være mere forspil.. Jeg bliver bare utrolig hurtigt tændt, så jeg kommer nogle gange til at bruge for lidt tid på det.. Men det vil jeg da klart tænke på..
    Men jeg vil ihvertdfald sige, at jeg ligger skam bestemt ikke som en død fisk. Jeg viser meget tydeligt, når jeg kan li det. Det gør jeg enten ved at stønne, sige det direkte og vise det med min krop.. Jeg siger hele tiden, hvor godt jeg kan li ham og hans krop.. Jeg bevæger mig meget og vi skifter til forskellige stillinger.. Jeg lader ham bestemme, men er også selv dominerende.. Jeg synes heller ikke, at jeg undgår at røre ham.. Kysser ham alle steder, både mund, kinder, hals, brystkasse, mave, ryg, pik.. alle vegne.. Men måske jeg skal prøve med mere forspil, selvom han også er ret vild og hurtigt vil i gang. Forstår det ikke helt..
  • Indstillinger
    Hej Lotte123..
    TUSIND TAK FOR DIT LANGE SVAR, hvor er det dejligt med din hjælp! :=)
    Jeg skriver det nok ikke tydeligt. Men det er ikke kun en seksuel forbindelse.. Føler noget dybere for ham og vil godt lære ham bedre at kende. Kan virkelig godt li hans personlighed og vores personlighed klikker bare rigtig godt sammen…Så det handler bestemt ikke om uforpligtende sex.

    Du har ret i, at jeg skal snakke med ham om det.. Det er bare så svært. Jeg har jo næsten lige mødt ham og vil ikke ”kræve” noget af ham. Jeg ville virkelig ha’ svært ved at, hvis det var den anden vej. Men jeg har faktisk prøvet noget lignende i et tidligere forhold, men det skete fordi vores forhold var ved at ebbe ud.. Men måske han bare er nervøs anlagt eller har præstationsangst.... MEN stadig, DU har ret. Jeg må tale med ham og høre hvorfor. Hvis jeg undgår at tale med ham om det, så kan det skabe problemer og sådan skal forholdet jo ikke udvikle sig. Det vigtigste er, at jeg taler med ham om det. Så må han sige, at han er nervøs sammen med mig.. Eller hvad det end er..
    Tusind taak for hjælpen.. Det vil jeg prøve på…
    Tantra sex vil jeg også undersøge, kan sagtens være en mulighed :0)
  • Indstillinger
    Du har kun været sammen med ham en enkelt week-end, og du fokuserer vældigt på det seksuelle, så ja - jeg fik indtrykket af, at det så netop var en seksuel forbindelse.

    Jeg synes, du skal tage den med ro - og netop give jer tid til at lære hinanden ordentligt at kende. Han har - så vidt jeg forstår - ikke den store erfaring, men er alligevel en helt fantastisk elsker - så til lykke med det. Prøv nu at lade være med at skabe nogle problemer, som måske slet ikke er der.

    Det er faktisk meget almindeligt, at det ikke helt kører for manden de første par gange, så prøv at slappe af - og nyd det. Så kommer det med stor sandsynlighed helt af sig selv.

    Men - jeg har overordentligt svært ved at forstå, at man godt kan have sex i alle mulige stillinger - forfra, bagfra, i munden osv. - men tale sammen?? Nej, det er for grænseoverskridende.

    Det er af afgørende betydning, at man netop kan tale sammen om alle mulige emner - altså også det seksuelle.

    Det betyder dog ikke, at I skal dissekere hver eneste handling, I foretager - og lær nu hinanden at kende først - og hvis det her fortsætter, (hvad jeg i øvrigt ikke tror) - ja, men så skal I da lige tale om, hvad I kan gøre anderledes.

    Jeg er faktisk ret overbevist om, at i løbet af kort tid, så er problemet løst - helt af sig selv. Og så - om nogen tid - så kan du tale med ham om denne nervøsitet efter jeres første møde.
  • Indstillinger
    Nu kan jeg jo ikke fortælle hvad/hvordan alle mænd fungere/tænker.Men jeg kan da fortælle hvordan det fungere for mig første gang. Vi havde som i snakket sammen over nettet i en længere periode. Vi boede dog i hver vores del af landet og kunne først mødes da jeg skulle på ungdomsuddannelse i nærheden af hende nogle måneder senere.

    Ligesom din måske kommende kæreste havde jeg problemer med at komme .. det føltes sindsyg godt og hun kom mere end en gang .. jeg kunne bare ikke .. Selv ikke ved at jeg onanerede .. ingen prik over i'et denne gang.

    Til sidst var der ikke mere energi og vi kælede til vi faldt i søvn. Da vi vågnede om morgenen efter syntes hun vi skulle prøve igen, det var lige så godt igen og denne gang var der gevinst.

    Vi havde kælet/pillet så meget dagen før så hendes safter nærmest drev ud af hende, det var mere effektivt end glidecreme og jeg blev derfor ikke stimuleret nok. Samtidig var det min første gang og det kan åbenbart være med til at sætte en stopper for udløsningen.

    Det er ikke tantra, for så vil han få orgasme uden udløsning.

    Nu 14 år efter er vi stadigvæk sammen og har 2 børn, men vi snakkede om det med det samme, for ligesom dig ville hun vide om jeg havde prøvet det før, at jeg ikke kunne få udløsning.

    Held og lykke til jer ;D

    //CB
  • Indstillinger
    Self. skal du IKKE snakke med ham om hans manglende udløsning.

    De fleste mænd hader denne "rundbordspædagogik" og vil ikke have deres sexliv debateret i stumper og stykker. Det giver bare præstationsangst og en fornemmelse af at blive "målt og vejet"

    Deri ligger forskellen i mellem mænd og kvinder (I vil snakke for meget - haha - sorry)

    Seriøst: Manden kan være en smule nervøs og vil koncentrere sig om dig, og give dig en god oplevelse. En orgasme er i væsentlig grad en ting der foregår i hovedet og hvis han skal koncentrerer sig om ikke at gøre noget forkert ved dig, fordi han jo ikke helt kender dig, ja så ryger koncentrationen altså lidt ved siden af for hans eget vedkomne.

    Det kan naturligvis også være at manden er så trænet at han er istand til at "holde sig" lige så længe han vil. Dette kan dog give bagslag idet at når han bliver for træt så ryger orgasmen sig som regel også en tur.

    Det betyder dog ikke at han ikke nyder at være sammen med dig, betrakt hans ansigt så kan du ikke være i tvivl om hans "tilstand".

    Prøv evt. at give ham et håndjob, eller lidt oral stimulans, uden at han skal foretage sig noget andet end tage i mod - se så hvad der sker.
  • Indstillinger
    I er så søde, tusind taaak :) Sikke dejligt at få hjælp, når jeg virkelig har haft brug for det.. Men jeg bekymrede mig vist alt for tidligt :D

    Jeg besøgte ham i denne weekend, men jeg havde det røde hav, så vi kunne ikke ha' sex. Jeg valgt så, at tale med ham omkring det. Jeg fortalte ham, at jeg virkelig godt kunne li ham og at jeg virkelig gerne ville se ham få udløsning. Jeg fortalte ham, at jeg har svært ved at jeg fik orgasme og at han intet oplever....Jeg spurgte ham, om han var meget nervøs eller om jeg kunne gøre noget bedre.. Det sagde han, at han ikke var. Han sagde, at jeg bestemt ikke kunne gøre det bedre fordi det virkelig var dejligt når jeg rørte ved ham.. Men han forklarede, at han slet ikke kunne komme, fordi kondomet strammede helt vildt og gjorde ham slidt. Han sagde, at han havde meget svært ved at komme, bare der var små rifter på hans understel.. Det giver jo egentlig mening..
    Han sagde, at jeg bestemt ikke skulle være nervøs (hans udløsning ville jeg, i den grad, komme til at se).. Efter vores snak pillede jeg ved ham og så fik han sørme udløsning! Sådan virkelig virkelig meget - og jeg var så glad! Smilede over hele hovedet, selvom det ikke var mig som mærkede orgasmen :).. Helt fantastisk dejligt!

    Jeg bekymrer mig alt for meget, der var jo ingen grund til at bekymre sig så meget. Lotte123, du havde ret, vi havde jo lige mødt hinanden hvorfor den bekymring allerede!... Det kom jo af sig selv, helt uden problemer..

    Dejligt også at høre fra jer mænd, fordi I er jo ret kloge på det punkt (da I rent fysiologisk kan forklare, hvad der kan ske) :).. Jeg håber bare, at det holder ved da jeg virkelig synes han er en sød mand. TUSIND TAK :)
  • Indstillinger
    Dejligt; til lykke. Og ja - med samtale kommer man meget langt. Og det at give glæde er ofte bedre end at få.

    Nu mangler han/I så bare at finde et kondommærke der passer - og det er vel ikke det sværeste problem at løse.

    Held og lykke.
Log in eller Registrér for at kommentere.