Hjem Sind og psyke Incest og seksuelt misbrug

Blevet fastlåst, efter overgrebene som barn og ung...

Redigeret 5 februar, 2013, 04:36 i Incest og seksuelt misbrug
Puha.. Det er meget svært for mig at fortælle hvordan det hele står til, men jeg prøver at forklare, i håb om at der kunne blive givet med gode råd i form af hvad jeg gør, i min nuværende livssituation.

- Det skal siges at jeg ikke er vokset op med rutiner, grænser og faste rammer. Desværre er det en meget dysfunktionel familie jeg nu er placeret i. Min mor har selv været udsat for incest, af hendes far hvilket hun ikke helt konkret er kommet ud med, eller noget som er blevet gjort noget ved, eller bearbejdet. Hun har haft en voldelig muslimsk mand, der gik hen og blev min søsters og min far. Min mor har været ude for mange grove ting i sin barndom og liv. Hun har haft en slem opvækst, med en far der tæskede hendes bror
(Som nu er meget aldeles syg!)
Hendes liv er fyldt med ar, på psyken.
Allerede dét er en start på noget der forværrede det hele, og gjorde det meget mere besværligt for denne her lille pige (mig)

- Hun flyttede fra min far. Nu var det kun hende, min søster og jeg. DESVÆRRE, fandt hun en meget værre mand! Han har udset hende som en udnyttelse af hendes svage sygdomme, og en måde hvorpå han nu kunne anskaffe sig et lille forsvarsløs offer. I starten kunne min storesøster lugte hvor dårlig han var langt væk, hun sagde,
"mor du skal ikke gifte dig med ham" alligevel endte det med et 12 års ulykkeligt ægteskab, og ødelagte år.

Han startede først og fremmest med at købe familiens tillid, derefter begyndte han at kilde mig og tisse imellem mine ben, jeg var otte år, og forstod det ikke. Plus havde aldrig fået grænser fra min mor, så alarmklokkerne ringede ikke. Jeg kan huske at jeg engang lå nøgen ved siden af ham og min mor rustede dynen, men handlede ikke på det. Det viser blot hvor syg og ødelagt hun er.
Vores førstesal brændte, og vi flyttede til et rædselsfuld kvarter, ude på landet, hvilket var min daværende papfar' ønske, ikke min mors, og hvorfor mon? Dér slog overgrebene til! På det tidspunkt var jeg kun 10 år og jeg begyndte at gå med voldsomt meget makeup og at ryge. Ingen synes det var underligt. Jeg virkede meget moden af min alder. Jeg skulle jo gøre modne-ting. Udover overgrebene, slog han også min søster! Han slog aldrig mig. Jeg glemmer aldrig den episode, hvor jeg høre det fra værelset af, jeg skriger! Han smider hende ud og det ender med hun kommer i plejefamilie som 13 året. Nu havde han mig for sig selv!
Men det hus brændte så også, og vi flyttede langt om længe tilbage til byen, hvor jeg nu som nitten året sidder.
Men overgrebene flyttede med! Han fik flere børn med min mor for at holde på hende, og for at hun så ikke havde tid til mig. Efter et halvt års tid i pejefamilie, flyttede min søster så med os. Da hun var sytten år, flyttede hun. Men da jeg var 16-17 år blev det voldsomt for mig, og det er noget jeg virkelig kæmper med. Han var klam og ulækker og udspekuleret, manipulerende og uhyggelig. Jeg blev udsat for slemme ting og var aldrig tryg når min mor puttede de små børn i seng, og hun så altid faldt i søvn sammen med dem. Det løb så langt ud, at jeg desværre endte i misbrug, som jeg nu har kæmpet mig op ad.
-
Der er så meget at fortælle, så dette var bare lidt af det! Og tegene løber ud.
Jeg fortalte det som 18 året og nu er der gået et år, efter han er kommet i fængsel og efter jeg først er begyndt på noget psykologhjælp. Psykologen vil hjælpe mig med at finde et sted at bo, for det er jo logisk at jeg IKKE kan bo her! Jeg er meget medtaget af overgrebene i dette hus, som jeg husker mere fordi jeg har været lidt ældre. Min mor er ikke flyttet og hun har ikke vist mig hvordan man gør, nu nærmere det modsatte. Jeg vil rigtig gerne komme videre! bryde det her mønser og være succesfuld! Jeg kan bare ikke komme videre, nu hvor jeg bor i det her hus! Vil jo gerne have mig et liv! Det er bare svært! når jeg hele tiden bliver mindet om hvordan mit liv har været.
- Jeg er medlem af boligportal, men synes ikke rigtig jeg kommer videre. Min psykolog ville kontakte kommunen for mig, så jeg straks kan finde en lille fin bolig. MEN! jeg skal til at købe mig et abonnement og mobil, så kan ikke få kontakt til hende pt. I mellemtiden vil jeg høre jer kære mennesker, hvad gør jeg?? :S vil meget gerne videre, og det ville en ny bolig være en hjælp til. Er der noget jeg kan gøre, eventuelt kontakte nogle?
Jeg er i en fuld krise lige nu, og jeg bliver retraumatiseret af at blive ved med at bo her!!! Det er sååå skrækkeligt. Lider selvfølgelig selv af psykiske mén, fordi jeg har skulle være stærk. Så har svært ved at tage mig "sammen".

- Kan godt gå i baglås og føle mig som en lille otte året pige der trænger til at nogle tager sig af hende. Det er lidt pinligt, men det er sådan det er. Hun er blevet skjult og underlagt en voksen mand, så det er først nu hun kan komme frem.

Jeg håber I vil/ kan hjælpe mig... Jeg aner ikke hvad jeg gør.
Det er så forfærdeligt at jeg hellere vil ud på gaden at bo, ved godt det lyder voldsomt, men det har overgrebene altså også været. :(

Kommentarer

  • Tak fordi I vil tage jer tid til at læse det. Og eventuelt besvare det.

    - Tusind tak! :)
  • Sikke dog en grum barndom du har haft.

    Jeg ønsker virkeligt for dig at du kommer godt videre. Det lyder til at du har en god psykolog.

    En bruger herinde, Helle8 har skrevet herinde på debatterne som dagbog igennem flere år, hun er også blevet misbrugt, og jeg tror det kunne være en god ide for dig at læse det. Men jeg kan simpelthen ikke finde hendes tråd, øv.


    Du burde jo hurtigt kunne få en mobil og abonnement. Ellers kan du jo maile eller ringe over Skype. Du kan ringe til fastnet hvis du bare sætter penge ind på din konto, ligesom til korttelefoner. Det er oven i købet meget billigere at ringe på den måde.

    For ja, du vil have godt af at komme væk det hus.

    Jeg håber det bedste for dig, du virker til at være en intelligent ung pige, og det vil helt sikkert komme dig til gode, også i forhold til at skulle bearbejde overgrebene.
  • Vil lige komme med en hjælpende hånd. Asklepios jeg tror, at det er Helene2 du tænker på med hensyn til at skrive dagbog om incest.

    memberlist.php?mode=viewprofile&u=87

    http://www.tabuet.dk/profil_kontakt.html

    hilsen Sofie
Log in eller Registrér for at kommentere.