Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Buler i skridtet

Redigeret 1 februar, 2013, 08:23 i Åben debat for kvinder
Jeg er rigtig øm mellem endetarmen og skeden.
I starten det sveg når jeg tissede,(og troede det var blærebetændelse) men nu er det som om at jeg har et 'sår' - og når jeg så tisser, så rammer tisset såret, og det er altså det, der svir.
Men så opdagede jeg en 'bule' i/på min ene skamlæbe. Jeg troede det var en bums, for det har jeg haft en enkelt gang før. Problemet er nu, at der kommer flere. Fik to (små) på venusbjerget, der nu ligner bumser som er blevet prikket, og opdagede fire mere enten på skamlæben eller mellem denne og inderlåret, da jeg var i bad lige før.

Nogen der har en idé om hvad det kan være? Synes det virker lidt underligt at jeg skulle få 6-7 bumser i skridtet på 5 dage.
Jeg har aldrig været til gynækolog, så det ville vare lang tid før jeg ville have mulighed for at få en tid, da jeg skal have en læge først - og hvis det her er sket på 5 dage, hvad kan der så ikke ske?

Jeg har gjort ekstra meget ud af min hygiejne, men det ser ikke ud som om at det har hjulpet.

Hælp!

Kommentarer

  • Indstillinger
    I første omgang vil jeg da helt klart foreslå, at du kontakter din læge og bliver undersøgt der.

    Det lyder da som noget, der lige skal kigges på - og det kan egen læge godt klare i første omgang.
Log in eller Registrér for at kommentere.