Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Når psykologen ikke hjælper og selvmordstankerne tiltagende?

Kommentarer

  • Indstillinger
    ja hvad skal du gøre ---for det lyder ikke godt ---fortæller du psykologen hvordan du har det ---
    får du også medicin
    hvor gammel er du ---hvordan er dine hjemlige forhold --tager du stoffer ---

    hvordan spiser du ---får du ordentlig sund mad hver dag ---mangler du vitaminer ---for man kan også få det psykisk dårligt --hvis ens krop mangler ---alle det sunde --som skal give os et godt liv ----

    hvad var årsagen til du søgte psykolog --første gang
  • Indstillinger
    Redigeret 2 februar, 2013, 10:02
  • Indstillinger
    er der andre i din familie der har psykiske problemer ---for hvis du har en depression ---og du har arvet genet fra familien ---
    er det ikke sikker at terapi er nok ---

    atså skulle du have lidt medicun ---selv om jeg godt kan følge dig i din modvilje --
  • Indstillinger
    Redigeret 2 februar, 2013, 10:02
  • Indstillinger
    hvor meget snakker du med din moder om hvordan du har det ----hvad har mor gjordt ---da hun havde deprission ----og har hun kun haft det en gang --eller er det noget hun har --nogle gange i ved noget om det ----
    det ligger altså i jeres gener ---og det kan der ikke laves om på

    men du skal have hjælp --du er ung --og skal helst have et godt liv ---

    men din familie ved jo du går til psykolog ---så er det ikke noget i taler om hvordan det virker ---
    hvorfor stritter du imod behandling ---har du noget dårlig oplevelse --omkring det
  • Indstillinger
    Redigeret 2 februar, 2013, 10:01
  • Indstillinger
    når jeg kalder dig kære ven ---så er det for jeg mener det ---og jeg har virkelig ondt af dig --og føler med dig ---
    for det gør mig ondt at du har det så dårligt --og i så ung alder ---og dit liv har jo altid været svært ---og du er så alene

    så det har nok noget med arvelige gener ---at gøre --siden du allerede --som barn var på psykisk afd ----

    jeg har i mang år arbejdet i psykriatrien ---men ikke på børne afd ---men det lyder grotesk --den måde de var over for deres patienter --

    var det fordi du ikke ville have medicin ----men hvis du havde fået lidt medicin havde det måske hjulpet dig ---du kan jo ikke vide det ---

    hvis du ikke prøvede det

    men noget helt andet ----hvis du har kræfter til det --skulle du begynde at drive sport ---det er godt for psykken ---start med at løbe --eller gå til håndboldt ---fodboldt ---eller gå i fitnis center og tyre din krop igennem ----

    fordi ens dårlige tanker holder pause ---under sporten ----

    og så er der det at sports venner --har samme mål --de tænker-

    på deres krop ---skriv snart igen
  • Indstillinger
    nu ved jeg ikke om du har råd til det
    du skulle spise vitaminer ---nogle stærke B vitaminer D vitamin
    matas har en god blanding af det hele
  • Indstillinger
    PERIKON----er nogle piller --som jeg kender flere der tager ---mod deres depri ---det er natur medicin --kaldet naturens Lykke piller ---

    fordi de vil helst ikke have den læge ordinerede medicin --det var måske noget for dig ---men det koster penge ---

    og jeg ved ikke om du kan få mor --til at punge ud ---men jeg er helt sikker på du vil få det bedre ---

    du kunne jo starte med stærke vitaminer ---og det ville din mor sikkert syntes var en god ide ----det er ikke noget du skal tage som engangs pille ---nej det ville være godt for dig --resten af dit liv
    og hvis du så får perikon også ---vil du få et helt andet liv ---
Log in eller Registrér for at kommentere.