Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Penis Forlængelse. (PROBLEM)

Redigeret 24 oktober, 2013, 17:35 i Mandlige sexproblemer
Hej alle. Jeg er en gut på 21 år, og har et problem.. Min Penis er 13,5 cm. ca. I STIV TILSTAND! Og det kan godt være sådan lidt flovt, når man hører om personer i min vennekreds med Penis størrelse på op til 20 cm. ! Men det er nu ikke det der er mit problem. Når jeg har sex med min kæreste for hun ikke orgasme, og jeg er bange for at hun ikke rigtig kan mærke det. Jeg tror det ville hjælpe meget på vores sexliv hvis min Penis var lidt større. Og har derfor besluttet at prøve at forlænge min penis, så jeg ville sætte stor pris på, hvis der var nogen der havde nogle der kunne hjælpe mig med hvordan jeg kan forlænge min Penis på en Hurtig/Naturlig måde?

Kh. Den desparate.

Kommentarer

  • Indstillinger
    ”...og jeg er bange for at hun ikke rigtig kan mærke det.”

    Det første, jeg vil foreslå dig og din kæreste er da helt klart, at I begynder at tale sammen! Du er bange for, at hun ikke kan mærke det; dvs. du ved det ikke en gang? Når I først har lært at tale sammen – også om sådanne emner, så er I allerede langt. Jeg undrer mig over, at man godt kan dyrke det mest intime overhovedet sammen, nemlig sex, men tale sammen? Nej – det er for grænseoverskridende.

    Der er altså temmelig mange kvinder – og jeg vil i øvrigt påstå, at det er de fleste – der altså ikke får orgasme af ”frem og tilbage”. I skal da øve jer i at have fortrolig samtale om, hvad hun godt kan lide og hvad hun tænder på – på samme måde, som der vel også er noget du tænder på at mere end andet.

    Er hun glad for dig? Vil hun gerne have sex? Kan der svares ja til disse spørgsmål, så tror jeg ikke problemet er så stort endda. Husk nu at en kvindes skede er ca. 12 cm, og nej – du hører nok ikke til de største, dog vil jeg heller ikke mene, du er voldsomt lille, og en stor penis kan faktisk være et endnu større problem for en kvinde, og du har da helt klart nok til at kunne gøre de fleste kvinder glade. Især hvis du ulejliger dig med at sætte dig ind i, hvor hun har sine erogene zoner.

    Jeg vil foreslå, at I prøver jer frem. Kæl for hele hendes krop, prøv at stimulere hendes klitoris både med fingre og tunge – du kan evt. også bruge en finger eller to oppe i hende samtidigt. Prøv jer frem med forskellige stillinger, og det aller vigtigste: Hun skal naturligvis melde ud, hvad der føles rart og dejligt, og melde ud, hvad der ikke gør.

    Prøv i fællesskab at sætte jer ind i noget materiale omkring orgasme og tilfredsstillelse, for det lader det ikke helt til, I har ret meget styr på, men I er jo også meget unge, så det er ikke unaturligt.

    Jo, du kan sagtens for dyre penge købe diverse torturinstrumenter på nettet, der efter mange måneders lidelser måske – husk endelig måske – kan give dig en cm eller to, men det betyder desværre overhovedet ikke, at din kæreste så får orgasme, for det er ikke den penis – stor eller lille – der alene giver en kvinde orgasme.
  • Indstillinger
    De fleste kvinder er bedøvende ligeglade med længen på penis, for dem er omkredsen meget mere interessant. En penis på mere end 15-16 cm. kan endda være smertefuld for en kvinde.
    I flg. en stor rapport jeg læste her på nettet, er der cirka 15pct. danske mænd der har en penis større end 16 cm. dvs. 15 pct. lagt ud på hele skalaen fra 16 cm. og opad, de ligger nok ikke i toppen allesammen. Du kan roligt regne med at dine såkalde venner overdriver med adskillige centimeter, og så er det lige det tilbagevændene problem: Hvordan måler de så disse tal.
    glem at om det praleri og vær tilfreds med dig selv. Langt de fleste mænd (iflg. den rapport) ligger i gruppen: fra 13-15 cm. og hvad betyder en centimeter fra eller til - ingentng.
    Den gennemsnitlige danske penis er iøvrigt 14,5 cm. og alt i mellem 12 til 16 centimeter anses for at være normale variationer.
    Piller, salver og strækmekanismer har kun et formål: At hente dine penge.
  • Indstillinger
    Hej Kristian. Du har ikke ret i at dem der sælger strækkere ( ud over at være foretningsfolk ) kun tager dine penge. Min strækker virker fint og har givet 4 mm på 108 timer ( med den på ) jeg forventer at stoppe om 1700 timer og have forlænget min penis ca 4 cm og omkreds med ca 1-2 cm. En strækker bliver også brugt ved brandsår til at lave ny hud. De afrikanske kvinder der har ringe på halsen har strukket halsen med blodbaner, muskler, hud og alt andet der er i halsen. Jeg lover dig det virker.
  • Indstillinger
    De fleste kvinder er bedøvende ligeglade med længen på penis, for dem er omkredsen meget mere interessant. En penis på mere end 15-16 cm. kan endda være smertefuld for en kvinde.

    CITAT SLUT

    Hvor har du dog ret kristian1961.
  • Indstillinger
    Familiefar33.

    Hmm Jeg er lidt mundlam.
    Du har da lidt ret, når du hiver lidt i kalorius (sorry) så bliver den lidt længere. Spørgsmålet er så om det holder eller om du bare molestrerer din penis i meget lang tid for ingenting.
    Har du iøvrigt overvejet hvad der sker med svulmelegemerne når de strækkes i langdrag over lang tid ? Er du ikke nervøs for at få en "blød" erektion fremover ?

    Hvordan du vil få en tykkere penis ud af at strække den i langdrag, er mig lidt af en gåde, når man trækker i ting har de med at blive tyndere ikke tykkere.
    Tænk bare på elastikker.

    Jeg har godt set TV udsendelser med disse afrikanske kvinder, men det er i det store hele en illusion, halsen bliver ikke længere. Det der sker er at nakkevivlerne trækkes langsomt fra hinanden og musklerne mister deres kraft.
    De mange ringe kvinderne har om halsen starter meget langt nede, nærmest på brystet og den øverste ring er lige under hagen. Optisk synsbedrag, men alt andet lige meget meget farligt.

    Nå, tilbage til temaet: Penisstørrelse er kun en udfordring for ens eget ego. Hvem skal se den ? Har du mere tilbøjelighed til at promovere en stor penis end en lille ? det tror jeg nu ikke - det har noget med ens generelle blufærdighed at gøre.
    Nu er jeg ikke selv til kvinder, men jeg har dog aldrig i min hetero omgangskreds hørt nogen fortælle at deres kvindelige bekendskaber starter med at kigge ned i bukserne før de kigger andre steder - på manden.
    Så vidt jeg ved så er øjne, hænder og tænder vigtigere for kvinder end hvad du gemmer i de heluldne.

    Kønsorganerne kan ikke erstattes og er samtidig ufattelig vigtige for vores velvære psykisk såvel som fysisk. Derfor skal vi passe godt på dem :-)
  • Indstillinger
    Hej Kristian. Fordelene ved at trække/strække penis frem for andre steder er at det er et svulmelægme (ingen knogler) og nærmet der vokser er lidt som en svamp inden i. Det første der sker er at lemmer bliver rettet op (de fleste mænd har et mere eller mindre skævt lem) og fordi du strækker over hele lemmets brede vil du ikke gøre det tyndere for det er jo ikke gummi. Når cellerne har delt sig ( ca 0,003 cm pr time) er cellerne der ( altså én celle bliver til 2 osv.)og de vil ikke forsvinde som fx den hævelse man får ved brugen af en pumpe. Det tager nok et år eller 2 alt efter hvormange timer man ligger i det og hvilket resultat man ønsker.
  • Indstillinger
    Jeg fik vist ikke svaret på det hele. Ja jeg kunne være godt tilfreds med mine 17 medfødte cm, men jeg kan godt bruge ca 4-5 cm mere da min hustru er ret dyb i bunden. Så det er ikke kun i hovedet dog skal det siges at jeg da også gerne vil se godt ud nå jeg er i svømmehallen. Ja gu skal man da passe på sig selv da det jo er mandens bedste ven vi skriver om :o). Min selvtillid og selvværd er også i top så det er heller ikke noget der. Et andet eksempel er huller i ørene der gradvis bliver større på et halvt år kan hullet være ca ø 2 cm hvilket % vis er en enorm forøgelse.
Log in eller Registrér for at kommentere.