Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp

Redigeret 29 januar, 2013, 02:45 i Åben debat om forkølelse
Heeej

Nogle som kan hjælpe. Jeg bliver ved med hoste kostant og nogle gange er det som om jeg skal til kaste op. jeg har nu både taget Strepsils og hostesaft med slim da jeg os har haft ondt i halsen.
Har både ligget med meget nedsat hørelse og feber. moen ser ikke ud til jeg har mere af det tilbage udover Hoster Gevaldigt, øjenbetændelse og lille smule forkølet.

Men min hoste bliver ved og ved. Det er virkelig Belastende .

Tak på Forhånd

Kommentarer

  • Indstillinger
    apoteket kan måske ---henvise til noget der er godt ----men mentolbolsjer ---mærket --SUKKER FRI --HALLS COOL --er gode
  • Indstillinger
    Jeg har også prøvet at hoste længe, jeg tror det var forrige vinter. Jeg hostede, så jeg kastede op. Jeg tror den varede i mindst to måneder, dog naturligvis ikke lige slem hele tiden.

    Da jeg på et tidspunkt følte det som om jeg blev kvalt og havde en pind i halsen ringede jeg til vagtlægen for at bede om råd. Jeg havde det frygteligt.

    Det gør jeg aldrig mere. !!!! Hun havde intet råd blev kun blev irriteret, sikkert fordi hun ikke anede hvad hun skulle gøre. Eller vidste, hvor slemt det kunne være.

    Jeg drak te med noget sprut i, rom/cognac f.eks. Det var det eneste, der hjalp. Jeg tømte en flaske cognac. Og jeg som slet ikke drikker.
Log in eller Registrér for at kommentere.