Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kold tyrker

Redigeret 3 februar, 2013, 18:03 i Åben debat om rygestop
1 januar startede jeg et rygestop med en kold tyrker - den virker endnu - jeg har faktisk ikke haft lyst til at ryge siden

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg synes, du fortjener et svar og et skulderklap.

    Hjertelig til lykke. Jeg håber det vil lykkes for dig at holde dit rygestop.

    Jeg har ladet mig fortælle, at det netop kan gå rigtigt fint i starten, men efter ca. tre måneder, så kan det pludselig være svært, så jeg ønsker for dig, at du til den tid vil være standhaftig - for det er vist kun en overgang. Bare en smøg - så hænger man på den igen.

    Hvor meget røg du?

    Jeg ryger selv, og vil gerne holde op, men må da tilstå, at jeg er noget af en vægelsindet kylling hvad det angår. Jeg vedtager hele tiden, at i morgen.....

    Og faktisk tror jeg også, at den kolde tyrker er den mest effektive, men tage mig sammen???
  • Indstillinger
    Jeg røg omkring 25-30 stk. hjemmerullede. Ja jeg ved godt at det bliver fantastisk svært - for man har jo det forbandede indre billede - at man er ryger. Nu har jeg jo ved lægen fået konstateret mild kol og en pt mild kronisk astma, så det sidste giver vel motivationen - håber jeg
  • Indstillinger
    Godt gået - jeg tog en kold tyrker sidst i marts sidste år og den holder endnu.
    Der har været en del bivirkninger, såsom hedeturene i overgangsalderen er blevet dobbelt så slemme, hukommelsesproblemer (navne og navneord) skide irriterende, når man altid har haft klæbehjerne.

    Jeg har ikke på noget tidspunkt været generet eller hysterisk over andre menneskers røg, selv om jeg ikke fatter at de kan holde stanken fra dem selv ud...men det må de om.
    Lige da jeg var holdt op, smagte kaffe og mad rædsomt, men det blev ok efter ca 14 dage. Det værste er de ekstra kilo....men nu skal der så gøres noget ved dem....een ting ad gangen....som man siger.
    Fortsat held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.