Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ubeskyttet sex

Redigeret 23 januar, 2013, 12:20 i Prævention
Er en høj og meget slank pige på 15 år, har her for snart en uge siden fået en kæreste. Vi har haft sex før sammen, og én gang brugte vi ikke kondom... Og jeg er heller ikke på p-piller. Han kom godt nok ikke i mig, men er stadig bange for om jeg alligevel skulle være blevet gravid?

Godt nok var det en fejl ikke at bruge kondom, og det vil jeg heller aldrig gøre igen... Og slet ikke når jeg heller ikke er på p-piller... Men går bare rundt med tanken "Hva nu hvis jeg rent faktisk er blevet gravid!?!?"

Har sagt det til min kæreste, og han siger self. at jeg ikke er... Har heller ikke vist nogle tegn på jeg skulle være det eller hvad man siger.. Men ja, går altså bare alligevel rundt med den tanke. Fordi jeg netop også har hørt om det der præ-sæd tror jeg det hedder, drengen kan komme med inden han rigtigt kommer.

- Tror i jeg alligevel kunne være det? Eller hva?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Tænkte på måske at købe en graviditets test, så jeg er helt sikker, så det ligesom kan komme ud af verdenen, men ved i hvor lang tid der skal gå efter man har haft sex før man kan se det?
  • Indstillinger
    Hejsa :-) ..

    Jeg vil nok sige at du skal tage en graviditets-test for det er det bedste du kan gøre. Jeg har tit haft sex med min kæreste og vi har aldrig gjort det med kondom og han har prøvet få gange at komme i mig og jeg er 17 år. Men er kun blevet gravid af det 1 gang. Syntes det bedst hvis i bruger kondom og du tager en test, men vil tro du ikke er hvis han ikke er kommet i dig. :)
  • Indstillinger
    Super tusind tak :)
    Tror jeg vil tage en test ja, bare for et være helt sikker :)
    Men det gør mig da noget tryggere
Log in eller Registrér for at kommentere.