Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hva ska jeg gøre?

Redigeret 20 januar, 2013, 10:33 i Angst
Hej alle brugere herinde jeg har det sidste halve år været igennem en meget mærkelig periode af mit liv det startede med en dag i maj sidste år fik jeg jeg en tanke om at lemlæste mine søskende eller ligende jeg har studeret meget nøje tog på psykiatrisk sygehus fik diagnosen tilknytningsforstyrrelse mener jeg den hedder mit forhold til min mor har altid været rigtig svært for mig jeg føler mig svigtet og min mor vil gerne have kontakt til mig idag ( jeg ser hende engang i mellem) disse tanker kommer sådan tit men aligevel føler jeg ikke det er en tanke jeg har ikke nogen bestemt jeg ville skade jeg ku tænke mig frem til det måske er noget fortrængt vrede jeg har altid været vred på min mor uden at vise det føler mig svigtet siden barndommen hun valgte uddandelse istedet for mig hun var 20 da jeg blev født da jeg var 4 blev min mor og far skilt min far har altid passet mig godt han er den bedste far i verden har altid været der men disse tanker jeg føler ikke rigtig nogen form for angst føler mig sådan lidt tom jeg 15 år i de mindre klasser var jeg meget social men efter årene gik blev det værre og værre jeg gad ikke mine venner mere valgte min computer istedet jeg var lidt af en nørd i 10-12 ård aldern idag savner jeg det mit spørgsmål er bare om jeg skal søge yderligere hjælp det har stået på meget længe nu og jeg ved med mig selv jeg aldrig ku finde på og skade nogen selvom jeg havde disse tanker jeg har læst ekstremt meget om diverse psykiske sygdomme og om jeg var ved at blive syg jeg snakker ikke rigtig om nogen om det her min mor og far ved godt jeg har haft det sådan men de tror det er væk men det lidt underligt for mig jeg vil bare gerne væk fra denne tanke gang jeg kan sagtens sove normalt om natten osv på sygehuset fik jeg nogen metoder til at få tankerne væk fra hovedet det virkede os jeg har hverken været på medicin eller noget sagde til mig jeg ikke var psykisk syg jeg havde bare haft en meget meget svær barndom som sagt tidligere har jeg været med frustreret som lille har altid haft en vrede jeg aldrig er kommet af med mvh Tobias

Kommentarer

  • Indstillinger
    du skal søge yderlig hjælp ---jeg tror du vil have gavn af --at tale med en psykolog --
    som du kan tale med om dine problemer ---men det koster penge ---så du skulle måske i første omgang tale med din læge ---som kan henvise dig --og derigennem --få nogle timer betalt ---eller om din mor og far vil betale --

    jeg tror ikke du kommer ud af dit tanke mylder alene ---
  • Indstillinger
    Hej okay ja kunne godt være har det bare os på den anden måde der må da ske noget en eller anden dag jeg har hverken angst eller noget det går mig bare lidt på at have sådan nogen tanker det jo ikke normalt.. hende sygeplejekonsulenten på psykiatrisk sygehus siger jeg nok skal klare den osv. og der ikke var nogen grund til yderligere hjælp men jeg har været der inde måske 4 gange bare for at de ku sæt en diagnose på mig hun spurgte bare om en masse vi snakkede ikke rigtig sådan om mig.. ja ved jeg ikke kunne godt være jeg skulle søge læge men jeg rigtig dårlig til at indrømme ting når det kommer til det psykiske jeg har altid været sådan ''du fejler ikke noget du klare den nok du har ikke brug for hjælp osv''
Log in eller Registrér for at kommentere.