Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Halsproblemer

Hej jeg er en dreng på 20 år, som har problemer med irriteret slim i halsen/ganen og meget mere..

Jeg har haft problemer med min hals, i godt og vel 4-5 måneder.
Jeg rømmer mig virkelig ofte, og føler ikke at slimen gider at gå væk, det er slemt specielt når jeg spiser. Når jeg spiser tager det mig en evighed at synke maden, da det føles som om maden vil sætte sig fast, og skal virkelig koncentrere mig om at synke maden. Jeg døjer også med stoppet næse, dog mest om aftenen. Jeg kan engang i mellen selv trække noget virkeligt klistret slim op af halsen/ganen, men kan aldrig få det til at forsvinde helt.
Jeg har også problemer med at bøvse, specielt når jeg har spist, det føles som om at bøvsen sætter sig fast i halsen, og hvis jeg prøver at tvinge den op, resulterer det ofte i et surt opstød. Jeg kan i øvrigt ikke bøvse når jeg ligger ned.

har været et smut til øre/næse/hals lægen, hvor jeg fik en slange ned igennem næsen med et kamera i. Lægen sagde at det så fint ud, men at jeg var tør i halsen, og at jeg skal begynde at gurgle min hals med vand, og ellers så det fint ud.

det skal også lige siges at jeg har været røgfri, i et lille halvt år.
så ved ikke om det er normalt at man har problmer i halsen efter man har røget.


Jeg har også haft problmer med hjertebanken, hvor det tit har føltes som om hjertet hoppede en ekstra gang, en virkelig ubehagelig følelse!
men er dog blevet bedre, hvor jeg nu mere har problemer i halsen.
Desuden har jeg også høj puls

Jeg har været ved lægen nogle gange, men det virker som om lægen tror det er psykisk.

Da jeg var barn havde jeg problemer med angst, så frygter lidt at lægen ikke tager de ting jeg siger helt så seriøst, fordi jeg engang har haft angst.

Jeg har forresten tabt mig godt og vel 10 kilo på 1 års tid

Håber der er nogle som kan hjælpe :)

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.