Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Abort, mulig fyring og statsforvaltning på 2 dage

Redigeret 15 januar, 2013, 10:42 i Sorg og krise
Hej,

Min grænse er nået. Der sker lidt for meget på én gang disse dage.
I dag har jeg været i statsforvaltningen ang. min søn - hans far og jeg er meget uenige og stemningen er virkelig dårlig. Det påvirker mig meget. Vi skal videre i retten, men jeg synes jeg fik sagt det jeg ville. I går var jeg først til samtale på arbejdet, fordi jeg åbenbart har for meget fravær. Derefter skulle jeg have foretaget en abort. Kom først til kl 20 selvom jeg var sat til kl 14, så jeg var først hjemme omkring midnat - så jeg var træt i dag til mødet i statsforvaltningen. I fredags havde jeg fri, så jeg havde tid til at kigge på alle papirer mv. ang. sagen i statsforvaltningen, så finder jeg ud af at min gamle computer med alle dkumenterne ( og billeder fra de sidste 10 år) er gået i sort. Så jeg kører computeren ind til Elgiganten. Da jeg vil køre derfra, vil min bil ikke starte, og da jeg vil ringe til min mekaniker, går min mobil død for batteri. Hvad sker der!! heldigvis ligger der et værksted ved siden af og han hjælper mig i gang med bilen. Men for filen da, nu må det stoppe. Hvorfor kommer sådan noget altid i bunker??

:-/
Log in eller Registrér for at kommentere.