Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan ikke få den op!

Redigeret 14 januar, 2013, 02:14 i Åben debat om sex
Jeg har prøvet at være sammen med en fyr jeg er helt vild med to gange nu. Første gang, var min første gang og det gik ikke som forventet. Han er meget veludrustet, og jeg er meget lille. Men jeg tænkte det var fordi det var første gang. Indtil vi sås igen nåede jeg så at have sex med andre.
Men så kom dagen igen og det mislykkedes igen.
Han havde drukket og var ret så fuld, så han måtte bokse med bare at få den op og stå. Men han var godt kørende og jeg var ret våd. Men vi kunne ikke få den op. Da den endelig kom op, strammede det for meget til at vi kunne blive ved. I desperation på at få det kørende faldte han efterhånden ned og blev nede. Hvad kan man gøre en anden gang i sådan en situation, evt udvide selv? Og har det noget med alkoholen at gøre?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej.

    Alkohol kan meget vel være med til at gøre det sværere at få rejsning.
    Synes det er synd at ødelægge oplevelsen sammen fordi den ene er meget fuld.
    Hvordan havde du det med det at han var så fuld. Det er ok at fortælle ham at du hellere vil vente til han er ædru
    Du skriver at du er meget vild med ham. ØH, hvorfor har du så haft sex med andre i mellemtiden.
    Har du en fornemmelse af at han er lige så glad for dig som du er for ham..
    Sex er bedst sammen med en man er helt tryg ved.

    Du skal passe på dig selv, og ikke bare have sex fordi at" det skal man da ".
    Sex er bedst med en kæreste som man er 100 % tryg ved, og som man kender rigtigt godt. Ellers risikerer man at blive såret og føle sig brugt, og det ønsker jeg ikke for dig.

    Og så kan der komme en anden konsekvens af sex. (En graviditet. )

    Det ønsker jeg ikke du kommer ud i, for det valg er så svært at tage, og de som vælger abort må leve med den tunge og svære beslutning resten af deres liv. Og mange fortryder at de fik abort.
    Så vær meget omhyggelig med at beskytte dig.

    Ved ikke hvor gammel du er, men vil sige til dig. Pas på dig selv, ingen andre gør det.

    Lisbeth
Log in eller Registrér for at kommentere.