Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Av av

Redigeret 13 januar, 2013, 10:41 i Leddegigt
Hej, jeg er 14 år, gammel, og alle mine led er begyndt at sige knæk, specielt min nakke. Jeg har det med at skal dreje hovedet rundt hele tiden hver halve time hele tiden. Hvor det så siger knæk, det er mere end mine andre led. Gør jeg det ikke får jeg ondt i nakken, og den på en måde begynder at sidde fast, den får først ro når jeg har knækket den. Jeg har haft det i virkelig lang tid nu, og det er ved at blive irriterende, at skal knække den hele tiden, for det gør også ondt kan man ikke gære noget for at den ikke skal sidde fast, jegroman jo ikke stoppe, for så får jeg ultra ondt, og den sidter sig på en måde fast jo. Hjælp please

Kommentarer

  • Indstillinger
    Prøv at gå ind på you-tube der er en øvelse for nakke og skulder den er god jeg bruger den selv et par gange om dagen.god bedring til dig.v,h mona
  • Indstillinger
    hvad med din læge ---hvad siger han
  • Indstillinger
    Han har sendt mig til røngten af nakke lænd og ryg jeg er sunket 5cm.men er også 61år så det er nok slidtage skal afsted på tirsdag.puha det er ikke mig med alle de undersøgelser øvelsen er okay det er kun godt at bruge sine led.så bliver de smurt.kh.mona
  • Indstillinger
    Han har sendt mig til røngten af nakke lænd og ryg jeg er sunket 5cm.men er også 61år så det er nok slidtage skal afsted på tirsdag.puha det er ikke mig med alle de undersøgelser øvelsen er okay det er kun godt at bruge sine led.så bliver de smurt.kh.mona
Log in eller Registrér for at kommentere.