Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Slatten barm!

Ja!mine bryster har egentligt aldrig været en ting,som jeg har gået specielt op i tidligere,men affandt mig med dem,som de var!havde en A skål til jeg var omkring 19,siden er de vokset til en B-og?ja,de har hængt lidt,men ik,så det generede mig,el.gik mig på,men kan konstatere de har ændret siden indenfor de sidste 2 års tid,og nu synes jeg ikke,det er lidt mer,men meeeget..og det blir jo ik bedre?min kæreste har smådrillet lidt,men det er dril han elsker mig jo,men det går mig altså på NU:-(
tanken om,at få noget fremmed,kunstigt ind i kroppen har altid været en tanke,der lå ret fjernt for mig i min virkelighed,så jeg ved ingenting mhs.til risikoen hvor sikkert det er?de gentagne indgreb senere hen...prisen-kender ingen,som har fået det gjort heller?...tanken er poppet op et par få gange før,og nu skete det,så igen-for det er ikke,som førhen hvor jeg synes,det var let,at se udenom..har andre problemer,og tænker selv jeg er åndsvag fordi jeg pludselig tænker de tanker,og gør overvejelser..har endda gået,så vidt,som at studere lidt å nettet,bla.Hamlets hjemmeside,og er nået frem til,at det ville være de dråbeformede,naturligt udseende jeg ville gå efter(nok en lidt større B,ellers C skål..men det er mest pga.de hænger lidt mere,end godt er,at de tanker er startet..?)ville godt høre lidt fra nogen,som har fået det gjort,el.kender til andre,der har..om det gik godt,og hvordan det føles i kroppen,om det er noget man tænker meget over i dagligdagen eft.etc...

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.