Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Meget underligt problem

Redigeret 31 januar, 2013, 11:49 i Mandlige sexproblemer
For 4 måneder siden slog jeg kom med min daværende kæresten, så her igår aftes skulle jeg og min nye kæreste have sex, og jeg har ikke haft sex i de 4 måneder men plejer at kunne holde en times tid, men igår kom jeg efter 30 sekunder, så tænkte vi tager da bare en runde 2, det blev der så ikke noget af, for kunne ikke få den op igen...

skal jeg være nervøs
tak for hjælpen på forhånd

Kommentarer

  • Indstillinger
    Næ, det skal du ikke - det er meget almindeligt i et nyt forhold, at man lige skal lære hinanden at kende.
  • Indstillinger
    Men jeg synes det er mærkeligt når, at jeg er vant til at jeg plejer at kunne blive klar til runde 2 hver gang.
    og så den første gang min nye kæreste og jeg er sammen kan jeg ikke :/
  • Indstillinger
    Som nævnt er det meget almindeligt i et nystartet forhold, at "den" svigter, men selvfølgelig hvis du VIL gøre det til et stort problem, så kan du givet meget hurtigt også få det, især hvis du bliver ved med at kræse om, at der nok er noget galt.

    Jeg har faktisk haft ind til flere partnere, der havde sådanne problemer i starten, men det gik hurtigt over - men det er selvfølgelig dig selv, der vælger om du vil tro på det - eller om du vil oparbejde et problem, og det kan du faktisk hurtigere end du aner. Prøv at slappe af - indstil dig på, at heller ikke du er perfekt - hvilket ingen er. Du kan jo sagtens tilfredstille din kæreste alligevel, og jo hurtigere du lærer at slappe af, jo hurtigere bliver du fuldt "kampdygtig".

    Ja, undskyld - men det lader ikke til, at du vil tro på, at det altså ER ganske almindeligt og at du og I bare skal tage det roligt.
  • Indstillinger
    fair nok :)
    mange tak for rådet :)
  • Indstillinger
    Nogen går panik, når de første gang ikke kan anden gang..
    Men ikke noget i forhold til anden gang man ikke kan første gang..
Log in eller Registrér for at kommentere.