Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Levetran og hovedpine??

Hej Alle..
Jeg vil bare lige hører om en ting..
Jeg kan se i skriver meget om levertran og faktisk også fiskeolie.. Er der nogle der ved om det også har en virkning på spændingshovedpine? :-)
Mvh. Christina

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kommer jo nok helt an på, hvorfor du har spændingshovedpine vil jeg tro. Men sikker er jeg ikke.

    Hvis du spænder musklerne ved forkerte stillinger o.s.v. så tror jeg, der skal en god gang massage til.
    Hvis vedkommende virkelig er dygtig kan hovedpinen hurtigt masseres væk. En gang har jeg prøvet den var væk ved en behandling efter nogle timer. Hovedpinen blev først værre og jeg tog et par tabletter, så forsvandt den og kom ikke tilbage. Men naturligvis kommer den igen, hvis man vedblivende spænder. Og det er pokkers svært at undgå.
  • Indstillinger
    Ja det kunne jeg forstille mig..
    Men der er vel ikke andet for end at prøve?
    har fået konstateret spændingshovedpine nemlig :)
  • Indstillinger
    Vil også lige tilføje, at jeg har prøvet massage, kiroprakter, fys hele svineriet, men kiroprakter er det eneste der har hjulpet, min hovedpine er ikke så slem som den har været, men den er der stadig, kan dog holde den ud, men man ønsker da at det går helt væk.
  • Indstillinger
    Er dit blodtryk kontrolleret. Jeg gik selv engang med en voldsom hovedpine, Der gik meget lang tid før en læge fandt ud af, mit blodtryk var meget forhøjet.
    Hvis synet ikke er som det skal være kan det også give hovedpine. For man spænder konstant.
Log in eller Registrér for at kommentere.