Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Pludselig opstået smerter under sex

Redigeret 1 januar, 2013, 17:11 i Åben debat om sex
Hej Netdoktor!

Min kæreste og jeg har været sammen i 9 mdr, men de sidste 2-3 mdr har jeg døjet med smerter i underlivet når vi har dyrket sex.
Jeg får disse smerter uanset hvilken stilling vi bruger, men det er ikke hver gang det gør ondt!
Det gør som regel i højre side af min mave - omkring min hofte, men altså inden i!

Jeg kan ikke forstå hvorfor disse smerter opstår, men de er kommet efter sidste gang jeg havde "blærebetændelse". Jeg sætter det i anførelses tegn fordi det ikke har været 'rigtig' blærebetændelse, men den type de kalder Honey Moon!
Jeg har haft det to gange inden for det sidste 3/4 år.

Hvad kan disse smerter skyldes? Det er enormt generende!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har oplevet noget lignede for 3 år tilbage. Jeg har også haft blærebetændelse. Er du blevet undersøgt ved lægen for nylig - i underlivet? Det viste sig nemlig, at jeg havde en eller anden infektion, som blærebetændelse kan forårsage. Så jeg fik noget pencilin og så var det ovre og det stoppede med at gøre ondt under sex. Det kunne være..... Men god bedring i hvert fald! :-)
  • Indstillinger
    Synes du skal tale med din læge om det. Det kunne jo være en cyste eller lignende på æggestokken (så vidt jeg ved er det ikke farligt). Det kan måske også være psykologisk - at du spænder i underlivet. Uanset hvad, synes jeg du skal tage forbi lægen.
Log in eller Registrér for at kommentere.