Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hovede pine der kommer i en slags krampe

Redigeret 27 januar, 2013, 13:54 i Hovedpine og migræne
Hej jeg er en fyr på 23, jeg har haft migræne 4 - 7 gange i mit liv, som har ført til opkast. men efter en lille influenza de sidste 4 dage har jeg haft kramper i hjernen, bliver næsten nød til at kaste mig til jorden når de kommer , ca vær 3 - 6 minut konstant, har ikke kunne sove mere end 2 timer hvor efter jeg er vågnet , og da jeg har influenza burde jeg nok ikke tage til doktoeren , . . følere slet ikke hovedet og influenzaen har noget med hinanden at gøre for har aldrig oplevet det med hovedet . .. Hjælp mig ,, ;( det er ikke noget jeg kan holde ud længer.. HJÆLP

Kommentarer

  • Indstillinger
    Så frygteligt, som det lader til, du har det, bør du kontakte lægevagten.
  • Indstillinger
    du mener ikke at hoved krampen --og din influenca har noget med hinanden at gøre --DERFOR SKAL DU LADE EN LÆGE SE PÅ --HVAD DET KAN VÆRE ---
    du skal ikke vente alt for længe ---

    HVOR MEGET VÆDSKE FÅR DU ---ikke spiritus .nej ---vand sodavand mælk og lignende --
    lad os høre hen ad vejen hvad der sker
  • Indstillinger
    Det skyldes højst sandsynligt influenzaen, men synes du er i din ret til at ringe til lægen, når du har det som du har det. Det lyder meget ubehageligt.
  • Indstillinger
    Jeg lider selv af migræne, og når man er syg bliver migrænen ofte forværret.
    God ide, at søge læge alligevel.
Log in eller Registrér for at kommentere.