Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Er det blærebetændelse, underlivsbetændelse... eller er det?

Redigeret 12 februar, 2013, 11:07 i Underlivsbetændelse
Hej Jeg er en ung kvinde på 21 år.

Jeg har ikke været sexuel aktiv i særlig lang tid i forhold til min alder..
ca.. 1 1/2 år nu
jeg har kun været sammen med en mand og vi er det stadigvæk...

men her på det seneste har jeg haft ondt i min mave (nederst over skambenet) mod min venstre side.
det kan gøre ondt når jeg ligger på maven eller bruger mine mavemuskler.

det føltes lidt ligesom en øm blære, i ved sådan som når man har holdt sig i flere timer, hvor det føltes som om den er lige ved at sprænge.
sådan en følelse har jeg bare haft konstant men det er værst om aftenen, morgnen, når jeg har spist eller drukket eller når jeg har været på wc.

-der er noglebevægelser som gør at det gør mere ondt og når jeg trykker på det ømme punkt, giver det ligesom et lille jag eller stød ned mod mit underliv, så gør det ondt dernede i et stk tid før det går væk igen...

ved ikke om det er normalt, at man engang imellem oplever det her?

syntes ikke min urin lugter vildt ulækkert, måske en anelse stærkere en normalt, men ikke sådan vildt meget, og det er også okay klart i det.

men syntes dog at jeg har haft mere udflåd end normalt, men det her set normalt ud indtil idag, hvor jeg fandt lidt blod i det, sådan en mængde som man enten kan få i starten når ens menses skal til at starte eller slutte... det er bare lidt for tidligt, eftersom jeg næsten lige har haft det for ca. otte dage siden...

har haft ondt i maven siden den 25 dec og det er ikke stoppet endnu..

er der nogle som kan hjælpe mig her? :P

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ingen på en debatside kan fortælle dig sikkert, hvad der er galt. Du bør, for din egen skyld gå til læge. Hvad det end er må det stoppes inden det bliver værre.
  • Indstillinger
    Du skriver ikke hvor længe du har haft disse smerter? Det kan være det er blærebetændelse. Jeg har haft den samme følelse i min blære, de gange jeg har haft det. Jeg har dog ikke blødt som du har. Du skal tage til læge. Selvom det "bare" er blærebetændelse er det vigtigt du får gjort noget ved det, da det jo kan vandre længere op til nyrerne (har jeg prøvet)..
  • Indstillinger
    Hej.

    Jeg ved godt, det er lang tidsiden, at du har skrevet dette. Men jeg oplever i dag de samme symptomer, som du beskriver. Bortset fra blodet.

    Jeg er meget nysgerrig efter, hvad du fandt ud af ved lægen. Jeg skal nemlig derhen på tirsdag til en gynækologisk undersøgelse.
Log in eller Registrér for at kommentere.