Hjem Mænd Mænds sygdomme

Hvad er dette?

Redigeret 31 december, 2012, 04:51 i Mænds sygdomme
Hej Netdoktor.

Min kæreste og jeg har været sammen i 1 år og 2 måneder nu. Vi er forholdsvis 20 og 19 år. Vi har haft sex jævnligt lige siden starten af vores forhold uden problemer. Men for ca. 2 måneder siden begyndte min kæreste, at blive utrolig stram. Dette forårsagede ømhed omkring penishoved og under forhud. Det gik så stille og roligt væk igen, og nu har hun ingen problemer.

Men efter vi har haft sex(nogle gange imens) får jeg utrolig ondt. Når jeg så trækker ud og kigger er der oftest revner under pikhovedet(altså der hvor forhuden normalt er). Det er ligesom om, at min hud sprækker helt. Dette er dog væk efter 24timer, somregelt. Efter revnen er væk(eller at jeg faktisk ikke kan se den længere) får jeg nogle hvide knopper nogenlunde samme steder som revnerne. Disse kan dog skrubbes væk enten ved hjælp af badning, eller bare helt almindelig gnidning. Det er som om, at det "bare" er beskidt hud.

Disse ting sker HVER gang vi har sex. Jeg har ondt hver gang, og kan somregelt kun have sex 1 gang om dagen, hvorimod vi før i tiden ikke har haft besvær ved flere gange.

Jeg har læst lidt om talgknopper, og vi troede i starten det egentlig bare var det, indtil vi fik læst, at talgknopper nok ikke forsvinder bare sådan uden videre. Nu går vi så med tanken om, at det kan være en form for svamp.

Hvis dette er tilfældet, er der så mulighed for medicinering i form af piller/creme hvor vi ikke behøver gå til lægen?
- Dette var ikke hoved spørgsmålet. Vi har endnu ingen konklusion på hvad dette kunne være, og hvis i kunne gøre os lidt klogere på det ville det være super skønt.

Mvh. Bell og hans kæreste Lisbeth.

Kommentarer

  • Det kan da godt være noget svamp, men det kan også være en anden form for irritation.

    Har I haft partnere før? Og blev I begge tjekket for kønssygdomme, inden I begyndte at dyrke sex samman? For gjorde I ikke det, så kan det jo også være noget kønsoverført.

    Jeg synes helt klart, at du/I lige bør få en tid ved lægen, så du/I fra starten kan få den rette behandling, i stedet for at begynde at "kokkerere" med diverse håndkøbspræparater.

    Og nej - det er IKKE pinligt at gå til læge med problemer i kønsdelene, men det er pinligt at lade være, og der måske tilstøder komplikationer.

    Og nej - det er da ikke specielt sjovt at hive bukserne ned foran lægen, men så er det heller ikke værre.
Log in eller Registrér for at kommentere.