Hjem Sex & samliv Åben debat om kønssygdomme

Efter klamydia

Hey drenge og piger.

Jeg er en fyr på 30, som fik en gang klamydia i sommers. Det krævede flere behandlinger at fjerne.

Nu er jeg testet negativ, men har stadig (det har været sådan hele tiden) en del eftervirkninger deraf, svige i penis (ikke ved vandladning) brændende fornemmelser i pung og mellemkød. snurrende fornemmelse i pungen og lidt klar udflåd af og til. Det er 64 dage siden jeg blev testet negativ (for alle de gængse sygdomme).

Er der andre der har bitter erfaring, med et langt tvivlsomt efterløb af infektion? Måske der kunne være andet galt som følge heraf?

Mvh. Almo

Kommentarer

  • det skal vel have sin tid til at læges og falde til ro ---men jeg håber at du ved denne omgang --har lært at der findes kondom ---
    det er utroligt at der er så mange der udsætter sig selv --for kønsygdom ---
    når der findes beskyttelse
  • Hej Almo,

    har lige pt den samme udfordring med svie konstant i penis/glans. Men ikke imens jeg tisser. Kun u den mellemliggende tid. Hvor længe tog tog, inden det gik over for dig ?
  • Hej
    Men at have hørt, at klamydia, der får lov til at være i kroppen, laver skader, der ikke lige genoprettes..
    Så hvornår opdagede du klamydia?
    Da det begyndte at kunne mærkes? Eller kort efter samvær med en knap så hyggelig person?
Log in eller Registrér for at kommentere.