Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Strattera og Tramadol

Redigeret 18 december, 2012, 16:58 i ADHD
hej med jer :)

Jeg er ny herinde , så jeg ved ikke om jeg har postet det rigtige sted .

Jeg tager Strattera 60mg hver dag og har gjort det i snart et halvt år .
Sidste år var jeg ude for en trafikulykke og fik knust min ene hofteskål . Jeg har en del smerter efter det og har fået noget smertestillende der hedder Tramadol Actavis 50mg som jeg kan tage efter behov . Stratteras indlægsseddel siger at man skal være forsigtig med at tage Tramadol når man er i behandling med Strattera . Jeg ville høre om der er nogle herinde som har prøvet at tage de to midler sammen ?

Mvh. Emil

Kommentarer

  • Indstillinger
    Både strattera og tramadol sænker tærsklen for kramper, dvs. at man har nemmere ved at få kramper. Denne tendens forstærkes når de to midler tages sammen.

    50 mg tramadol er ikke en høj dosis, men da strattera er et stof man skal være psykiater for at være ordentlig inde i, vil jeg anbefale at du for en sikkerheds skyld lige spørger din psykiater inden du tager tramadol.

    Er der lang tid til du skal have næste tid, eller er din psykiater ikke let at få fat i, så snak med din egen læge og få ham/hende til at udskrive pandodil 665 mg med modificeret virkning indtil du kan få svar på dit spørgsmål. De virker stort set lige så smertedækkende som tramadol men du slipper for alle de bivirkninger tramadol også har.
  • Indstillinger
    williamsewilliamse
    Redigeret 20 september, 2020, 14:24

    Strattera - https://qualitypillsprovider.com Veldig bra produkt!

Log in eller Registrér for at kommentere.