Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Vokseværk! 16 år...

Redigeret 12 december, 2012, 08:00 i Åben debat om smerter
Hej!

Jeg har den seneste tid døjet med rigtig meget vokseværk, eller en smerte i højrelår, som føles fuldstændig som vokseværk.

Det er altid højre lår, det har kun været få gange, hvor smerten har været i venstre.

Når jeg har, denne vokseværk-følelse bliver den siddende en hel dag, og nogen gange er der kun én dag i mellem smerterne.

Jeg er 16 år gammel, og mener ikke selv, at det er normal at have SÅ meget vokseværk, så sent. Da jeg var lille, døjede jeg med rigtig mange vokseværk-smerter.

Nogen der ved, hvad det er? Eller om det er normalt... ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Vokseværk ---prøv at slå det op her på Netdoktoren ----så får du en god forklaring på det problem ---der er mange der har det ---
  • Indstillinger
    Vokseværksymptomer kan skyldes intolerance eller allergi overfor fødevarer.
  • Indstillinger
    For mange år siden var der en, der fortalte mig om hendes søn. Han havde smerter altid i sine ben. På sygehuset fandt de ud af, han manglede et bestemt mineral.
    Og nu er jeg på spanden for jeg husker ikke hvilket. Jeg mener det var noget med calsium, magnesium, jeg erslet ikke sikker. Men hvis nu du sørgede for at få både vitaminer og mineraler, det kunne da være et forsøg værd.

    Naturligvis nogle af en god kvalitet med naturlige og organiske mineraler.
    Jeg siger ikke det er grunden, men ingen her kan fortælle hvad grunden er, så det var da et forsøg værd.
    Jeg mener måske nok du burde spørge din læge om der kunne være noget galt i benet.
Log in eller Registrér for at kommentere.