ingen menstration - men negative g-teste
Hej!
Har et lille problem her.. går og venter på min menstruation men den kommer bare ikke.
Det er 40 dage siden jeg havde den sidst og har ikke set noget til den siden.
Har tage flere teste med 2-4 dages mellemrum men alle er negative.
Har oplevet at brysterne er ømme og vokset en lille smule, men de er normalt ømme og vokser en lille tand i den periode jeg har menses.
ellers har jeg ikke haft noget der tyder på graviditet, men håber det virklig at det er det.
Men hvad kan det ellers være? Min menses kommer normalt til tiden .. 28 dage mellemrum.
Kan det være pga min deperation, stress eller er det muligt at det er graviditet?
og hvorfor er testen så negativ vis det er det?
Har et lille problem her.. går og venter på min menstruation men den kommer bare ikke.
Det er 40 dage siden jeg havde den sidst og har ikke set noget til den siden.
Har tage flere teste med 2-4 dages mellemrum men alle er negative.
Har oplevet at brysterne er ømme og vokset en lille smule, men de er normalt ømme og vokser en lille tand i den periode jeg har menses.
ellers har jeg ikke haft noget der tyder på graviditet, men håber det virklig at det er det.
Men hvad kan det ellers være? Min menses kommer normalt til tiden .. 28 dage mellemrum.
Kan det være pga min deperation, stress eller er det muligt at det er graviditet?
og hvorfor er testen så negativ vis det er det?
Kommentarer
Men så ringer jeg til lægen og hører nærmere
Så tænk dig rigtig, rigtig godt om. Og ja, se at få ringet til lægen, så du ikke "spilder" energi på noget, der måske slet ikke er noget.