Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Brunligt udflåd ved ca ægløsning

Redigeret 13 januar, 2013, 04:19 i PMS og menstruation
Er der nogle af jer der på ca ægløsningstidspunt kan få brunligt udflåd i flere dage og en af dagene også smerter nederst i bækken ???

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du har oprettet hele tre debatter, hvor du spørger om næsten det samme:'

    En, hvor det måske kan handle om overgangsalder, en, hvor det kan handle om endometriose, og så denne her, hvor det er mere generelt.

    Det kunne måske være godt, hvis du samlede det lidt, med mindre du gerne vil have andres erfaringer sådan mere spredt - inden for de forskellige områder.

    Tingene hænger jo ofte sammen, så hvis ikke du giver klar besked om, hvad du helt konkret har problemer med, så er det jo helt umuligt at give dig noget som helst brugbart.

    Som du har delt det op nu, er det meget forvirrende.
  • Indstillinger
    Jeg forstår ikke kommentaren om de 3 debatter....! Jeg er 38 år og har netop for første gang prøvet at have brunligt udflåd og smerter. Kan du forklarer dit indlæg lidt nærmere.
  • Indstillinger
    Jeg går ud fra, at det er mig, du spørger?

    Pjevs havde stillet stort set det samme spørgsmål under hele tre emner, "Overgangsalder", "Endometrise" og så her.

    Min forvirring handlede om, HAR hun endometrise, ER hun ved at være i overgangsalder, eller ER hun kommet i den alder - eller er det det brunlige udflåd, der gør at hun TROR hun befinder sig et af stederne.

    Hvis hun f.eks. HAR endometrise, så skal jeg i hvert fald ikke begynde at gøre mig "klog", for endometrise kender jeg ikke noget til.

    Jeg prøvede at bede pjevs om at være lidt mere konkret, og om hun egentlig har fået hjælp i en af de andre debatter, ved jeg ikke, for det er jo ikke til at holde øje med, når det samme spørgsmål bliver kastet ud i flere fora.

    Håber du forstår mit svar?
Log in eller Registrér for at kommentere.