Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kobberspiral,udebleven menses

Redigeret 9 december, 2012, 14:41 i Prævention
Fik opsat et kobberspiral i midten af oktober,og har stadig ik blødt..
der er kun kommet et par dråber hist,og pist(blandet med udflåd,som heller ik virker helt normalt?det er nærmest helt råhvidt,stinker(..ikke fiskelugt!)og har en mærkelig tyk konsistens,meget ulækkert)blodet virker ikke friskt,men brunligt!:(
har bestilt tid til onsdag..er mest nervøs pga.menstruationen ik er kommet...skal lige sige,at jeg,og kæresten ikke har været sammen siden indgrebet..

har idag søgt rundt på nettet synes ik jeg finder noget?
..er det normalt,at opleve menses helt udebliver i starten,eller har jeg god grund til stigende bekymring?

..måske er det bare mig,der er panikken!
synes det var meget ubehageligt,at få det op,og er ked af,at jeg skal afsted,og sikkert undersøges igen etc.etc.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kunne være en infektion, så skynd dig at komme til læge.

    Kobber er et essentielt tungmetal, hvilket vil sige, at vi ikke kan leve uden det, men kobber er giftigt i overdrevne mængder.

    Kobber indsat i livmoderen "svarer til" at have stoffet direkte i et blodkar, så jeg vil (af egen erfaring) ikke anbefale kobberspiral.
    Kobber deponeres blandt andet i hjernen.

    Læger ved ikke, hvad de gør, når de indsætter metalimplantater indeholdende toksiske metaller hist og pist i deres patienters kroppe eller tandlæger for den sag skyld, som også indsætte metalimplantater i deres patienter.
Log in eller Registrér for at kommentere.